Ajatuksissa 24

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pikkumyy27
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Erican häämatka kuulostaa ihanalta.Ja ompa Ericalla jännät paikat... Ja mulla ja Neilikalla myös, tosin eilen tein sen negan et kai se täti on sit muuten vaan 2 päivää myöhässä. Eilen oli koko päivän semmonen olo et nyt se tulee,eiku nyt, mut nyt ei tunnu mitään...

Reipasta viikkoa kaikille ja Ericalle ihanaa loppulomaa!

Huomenta!

Terveisiä nettipimennosta.

Neilikalle, Ericalle ja pikkumyylle hurjasti peukutuksia! bd bd bd :)

Ja kiitos peukutuksista, sain sen työpaikan :D

Tervetuloa mi-iu! :)

Ja nyt lukemaan edellisiä kirjoituksia :)

Vitsin hienoa Saana! Onnea työpaikasta!!! Ja onneksi palasit ruutuun, oon ollut ihan huolissani missä olet, kun et varoitellut nettipimennosta etukäteen. Tuleeko nyt taas muutto? Onneksi tänne saatiin nyt ainakin yksi positiivinen uutinen heti viikon alkuun, lisää positiivisia uutisia tilauksessa joka tytölle!

Hitsi, muutama päivä taukoa ja meinaa jo pudota kärryiltä mitä kaikkea onkaan meneillään... Joten: tervetuloa mi-iu, onnea Saanalle työpaikasta, voimakkaita plussatuulia Ericalle, Neilikalle ja pikkumyylle!

Mulla tällä viikolla ovisjännäys. Meinasin jopa aloittaa tänään testaamisen ;-)

Pääsiäinen oli ihan mainio mini-loma. Meillä on yhden asunnon tyhjennys meneillään ja pieni epätoivo alkoi jo pyrkiä mieleen, kun niitä tavaroita yritti laittaa johonkin järjestykseen ja säilöön. Ihania Arabian astioita jne. mutta kun ei ole riittävästi säilytystilaa, argh! Mitään ei oikein viittis heittää poiskaan, toisten elämäntyötä, mutta mihinkäs ne kaikki oikein laitat!?

Itkut, taas hävisi pitkät pätkät tekstiä ties minne. Pitää nyt yrittää muistaa kirjoittaa kaikki ensin wordiin ja sitten siirtää plazalle…. Hmph.

Siis tuohan on ”vain” kesätyöpaikka, mutta töitä siis joka tapauksessa. Ainakin tiedän elämääni muutaman kuukauden eteenpäin ?

Nyt mun ei tarvitse muuttaa mihinkään. Ihanaa! :D

Jospa se täti ei kurvaisikaan paikalle, niin kauan kun se pysyy poissa…… ;)

Hmph. Kun tuo rengaspaketti on käytetty, uutta en enää osta. Todellakin ehkäisee ihan kunnolla, yhtään ei tee mieli. Hmph. Ja tuhrua tulee, vaikka on vasta kolmas viikko. Hmph.
Heh, mieskin jo pyysi, etten enää noiden jälkeen ottaisi uusia hormonijuttuja. On noissa kyllä ollut se hyvä puoli, että ajatukset voi suunnata ihan johonkin muuhun kuin lisääntymiseen, siis ihan oikeasti, vauvakuume on kerrankin lieventynyt! Heh, silloin kun mulla lieventyy niin miehellä ilmeisesti ei. Nyt en ole pitkiin aikoihin sanonut mitään vauvoihin viittaavaakaan miehelle. No viikonloppuna se sitten ihan oma-aloitteisesti alkoi puhumaan että ”sitten kun aletaan sitä lasta tekemään, niin…..” ?

No niin, nyt on tullut sitten levättyä ja sukuloitua sitten tarpeeksi. Pitäis tehdä kamalasti töitä, inbox on ihan täynnä juttuja jota ois pitäny tehdä viime viikolla... mut oli PAKKO tulla tänne : )

Onnittelut Saanalle kesätyöpaikasta, Erica-rouvalle ihanaa lomaa ja plussatuulia, ja tervetuloa mi-iu.

Ja sitten: (tattadadattattattaaaa!)
MIES ILMOITTI EILEN ILLALLA ETTÄ PITKÄN POHDINNAN JÄLKEEN ON NYT VALMIS YRITTÄMÄÄN!!!! IIIIIIIIIIIKKKKKK!

Tän kuukauden ovikset oli jo viikko sit eli meni jo ohi, mutta ens kuussa sitten voi oikeesti ruveta jännäämään. Mut vaiks ovis onkin jo ihan ohi tässä kierrossa, niin oli kyllä oikeesti outoa ja ihanaa laittaa kerrankin lasti perille loppuun asti, ihan luomuna!

Mä rupesin itkemään onnesta. Niin ja ottamaan housuja pois... :)

niin ja siis kyselin miljoonaan kertaan et onks se IHAN varma, mutta kuulemma on! On siis kannattanu olla painostamatta tässä pari kuukautta.... :) Vai mistä lienee johtunut...

En pysty keskittymään töihin kun on vaan vauvat mielessä..... hiiiiiiiiii!!!!!

Joo!!! Mä en pysty keskittymään mihinkään... pyörin vaan sängyssäkin kun piti nukkua! Mut siltikään ei väsytä yhtään! Jos ei ois flunssaa niin lähtisin varmaan turbojuoksulenkille, niin paljon on energiaa:)

Siis mut nyt kun oikeesti saa yrittää niin kierto tuntuu menevän niiiiiiiiin hitaasti:) Eiks nyt vois vaan olla ovis menkat huomenna, ovis päivä sen jälkeen, ja testin vois tehdä sitä seuraavana pvänä. Siis yhtä odottelua nää seuraavat kuukaudet tulee olemaan.... Mut pitää varmaan yrittää keskittyä johonki muuhunki... huuuu.....

Joo tää on niin tätä... Aika kuluu ihan superhitaasti :) Varsinkin ne piinaviikot oviksesta menkkoihin ja nyt se vasta mateleekin kun täti on myöhässä mutta testit näyttää negaa... Aargh! Pitää koettaa purkaa ylimääräset energiat liikuntaan et ei ihan hypi seinille ;)

Jotta ajatukset saatais muualle niin tekaistaanpa uus galluppi... Tuolla muotifriikeissä oli hauska ketju hassuimmista pukeutumismokista. Eli mitkäs teidän pahimmat mokanne on olleet?

Mä tunnustan käyttäneeni pinkkejä trumpettilahkeisia housuja ja spicegirls-tyyppisiä kenkiä 90-luvulla. Ja sit tietty 18-vuotiaana baariin tuli mentyä esim. vesirajaminihameessa ja julmetun korkeekorkosissa ja paksupohjasissa saappaissa. Ja miniminitopeissa... Huhhuh! :D

(huomaa todellakin missä mun työmotivaatio on kun roikun täällä pitkin päivää).

Mun muotimokia on aikoinaan ollu jakkupuvut 17-18-vuotiaana (halusin näyttää vanhemmalta kun menin baareihin...) ja sitten lukioikäisenä oli kans trumpettijuttuja ja kirppikseltä löydettyjä kirkkaita neuleita. Ja tietty paksupohjaiset kengät :)

Huraa Minni! Hienon hieno uutinen, kyllä nyt kelpaa kun kevät vielä laittaa hormonit liikkeelle, vai mitä! Pitäkää hauskaa ;) Tosiaan, niin kuin täällä on useaan kertaan hämmästelty, niin kyllä se on melkoinen olo kun ekan kerran on tarkoituksella ilman ehkäisyä…
Huomasin muuten laskeneeni väärin, ja nyt onkin vasta kp 32 eikä 33. Kyllä menee hitaasti, ja miltään ei tunnu. Kumman aikaisin se mun ovis olisi sen vajaavaisen mittaustuloksen perusteella ollut, kp 16. Olisi luullut että eilen testissä olisi jo jotain näkynyt jos on näkyäkseen. Mutta eipä auta kuin odottaa. Jos nyt ei tärppää, niin alan kyllä heti sen greippikuurin, ja varaan gyneajan. Siis ihan vuositarkastukseen ja papaan, mutta jos se samalla voisi rauhoitella mua että onko siellä edes anatomisesti asiat kunnossa…

Hih, mä olen paitsi todellinen sähläri, myös oikein ansioitunut mokaaja :) kuvitelkaa tähän mainokset ugly bettystä.

Silloin joskus 90-luvun lopulla pidin todella isoja vaatteita. Siis oikeasti, oletteko katsoneet sen ajan kokolappuja vaatteissa? Sen ajan s on varmaan lähimpänä nykyistä xl. Ja ujo kun olin, laitoin usein vielä numeroa suurempia vaatteita päälle, ettei vaan mitkään muodot sattuisi näkymään :D Hih, tänä talvena vetäisin kylmissäni yhden sen aikaisen villatakin kokoa s päälle. Voihan vitelis se oli iso! :D

Mutta ehdottomasti hävettävin moka oli laittaa joskus ala-asteikäisenä valkoinen uimapuku halliin....... Vieläkin hävettää! Napani näkyi siitä tummana läpi! Hihihihi....

Multa jäi jotenkin se spicegirlsvaihe väliin. Mulla ei ollut yksiäkään trumpettilahkeisia housuja, eikä niitä ihania kenkiä. No okei, olisin näyttänyt ihan heinäsirkalle niissä kengissä :D

HYVÄHYVÄ MINNI!!! Ja tietysti siippakin... ;-D Voin hyvin kuvitella, miten ajatukset nyt varsinkin pyörii yhden asian ympärillä ;-)

Pukeutumismoka..hmmmm... Yleensä tuntuu siltä että suurinpiirtein kaikki mitä laittaa päälle menee ihan pieleen :-I Minä kun en ole mikään muodin pintaliitäjä, tunnustetaan se nyt heti alkuun. Joskus yläasteella piti ehdottomasti saada samanlainen keltainen patenttineulepaita kuin ihastuksella oli, heh. Ja niin, hehheh: pukeuduin rippijuhliin lähinnä kapinamielessä hopeanväriseen puolipitkään hameeseen ja persikanväriseen lh-paitikseen. Hui kauhistus! Ja pisteenä i:n päälle kaulassa taisi roikkua joku todella hirveä iso koru, jaiks! No, onneksi siitä on noin sata vuotta aikaa...

Tunnustan käyttäneeni niitä pyöräilyhousujakin, jonkin ylisuuren t-paidan ja joskus villapaidankin kanssa. Ja ihan ihmisten ilmoilla, tosin taisin olla silloin ala-asteella. Hiihtarit ym 80-luvun muotijutskat on varmaan kaikki tullu käytyä läpi ala-asteella. Järkyttävää! Yläasteella tuli pidettyä myös ylisuurta farkkupaitaa, jonka alla oli napapaita ja ainoot oikeet housut oli tietenkin leviksen 501set ja jalassa purkkarit :D
Tosiaankin tuntuu et kaikki vaatteet oli suurensuuria...Muistan yläasteella ostaneeni yhden trikoopaidan, josta muistan miettineeni että onkohan liian tiukka ja paljastava...kyseinen pusero roikkuu ja suunnilleen pyörii päällä,vaikka oon nykyään paljon painavampi kuin siihen aikaan...
Ja rippijuhliin pukeuduin kukkamekkoon ;)

Kiitos Neilikka!
Seuraavaksi pitääkin sit jännäillä niitten ovistikkujen kanssa...Toivottavasti se ovis sattuu semmoseen ajankohtaan et ollaan kotona peittoja heiluttelemassa, kun on tiedossa ainakin yksi viikonloppureissu ja sit miehellä pari työmatkaa (yourdaysin mukaan taitaa sattua just semmoselle viikolle kun mies ei ehkä oo kotona)...

Täällä sattuu ja tapahtuu... Upeita uutisia Minni ja Saana!! :D Ja pää pystyyn Lilla My! Työmatkat pitäisi lailla kieltää oviksien aikoihin.

Tyylimokista allekirjoitan paksupohjaiset kengät ja hiihtarit... Lisäksi yläasteella minulla oli mielestäni tosi coolit kirkkaan punaiset Levikset. Henkseleitä pidin ala-asteella, taisivat olla neonväriset. Siihen kun lisää vielä krepatun tukan niin tyyli on valmis! Ai niin, se vihreä ripsari... :D

Vaikka edelleen odottelen tätiä tervetulleeksi, niin taistelutahtoa riittää kummasti. Kahvia olen vähentänyt radikaalisti (suuri saavutus minulle) ja kaappi on täynnä terveellistä sapuskaa. Uusin villitys on maitohappobakteerit ja Rooibos-tee, mitäpä sitä ei tekisi hyvän olon eteen. Greippimehuakin ajattelin kokeilla. Aion kesäkuussa olla terveyden perikuva ja valmis taistoon! ;)

Eli lähettäkää se täti tänne ja PIAN!!!

Sympatiaplääh pikkumyylle :-) Tsemppiä!

Ai niin, oli mullakin jossain vaiheessa henkselit! Tosin ne oli hillityn valkoiset - ja myöhemmin niille oli parempaa käyttöä ringettehousujen kannattelussa. Ja krepattu tukka, joo! Ihme että vielä on jonkinlaiset hiukset päässä sen kärventämisen jäliltä!