Ajatuksissa 24

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pikkumyy27
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mi-ulla näin myöhäiset tervetuloatoivotukset ketjuun!
Iipille hurjasti onnea viivojen johdosta, viiva se on ovistestissäkin vauvahaaveilijan onnenpäivä! :) Nyt sitten vaan ahkeraan peitonheilutukseen..
Ballerina, noinkohan sun kaasot kuuntelee sun toiveita päivän suhteen.. Luulen, että itse vastaavassa tilanteessa ainakin tekisin niin, että polttarit olis vaikka viikkoa ennen kuin morsian luulee.. Eihän morsian nyt kaikkea saa päättää!!! ;))
Mä meen kans huomenna sovittelemaan mun hääpukua ihanaa ja hääjärjestelytkin on taas pienen masiskauden jälkeen käynnistyneet.. :)) Tän päivän huippukohta oli, kun tuleva anoppi antoi minulle kaksi tuttia, sinisen ja punaisen. Olin ihan suu auki, mutta niin onnellinen. Olen aina toivonut kaksosia ja toivon, että tuo "lahja" oli merkki jostain ihanasta.. No tulevaisuus sen sitten kertoo. Niin Minnille kans superonnittelut miehen pehmittämisestä, meillä alkaa sitten sun kanssa samaan aikaan yritys, ensi kierrosta siis..? Vähän sitä mä oon miettinyt, että jos ihmeen kaupalla raskautuisikin heti ja olis hirveen paha olo ensimmäisinä kuukausina, niin mitenkäs niiden hääjärjestelyiden sitten kävis.. No, sitä lienee turha miettiä kuitenkaan.. Mutta tiedättehän naisen ajatuksenjuoksun, se on jo käynyt kuussa ennen kuin mies on ehtinyt sanoa kissaa..

Jee! Onnea ovisplussasta iipi! :D

Voih, ihana anoppi Annalla :)

Ballerinalle peukutetaan siis menkkoja :) bd bd bd :)

Yyyyh! Ei teippiä iholle heinäkuussa! :P Korsetti kuulostaa paljon kivemmalle. Tartteis kyllä puristaa aika paljon :D
No joo, mutta ihan oikeasti, renkaastahan tämä johtuu. Tai sitten mulla tai meillä on ongelma. Eli jos joskus haluatte saada b->d parissa viikossa niin suosittelen :P Mutta tämä ei ole hauskaa, vaan vakava juttu. Aioin olla yhden kierron ennen häitä jo ilman renkaita. Mahtaakohan riittää pienentymiseen? Naisena oleminen ei ole kyllä yhtään hauskaa.

JEEEE! Meidän kirkossa saa heittää ihan vanhanaikaisesti riisiä :D

Ajatus kulkee pätkittäin, todella pienissä pätkissä :)

Siis, samaa mäkin toivon mi-iu. Ja punaviiniin muuten tottuu harmillisenkin nopeasti. Vuosi sitten inhosin kaikkia viinejä, sitten aloin maistella makeita viinejä, nyt sellainen täyteläisen makuinen punaviini on parasta :) Ja ei, en ole sitä tänään juonut.... ;)
Kirjoittelepa mi-iu oikein pitkät tarinat itsestäsi ja miehestäsi. Nikistäsi voisi päätellä, että ette asu ihan kahdestaan? ;)

Joo onnittelut ovisplussastakin :) Ei muuta kuin pökköä pesään nyt illalla : ) Ja varmuuden vuoks huomennakin : )

Mistä tiedät muuten, Ballerina, että sulla on rakkulaiset munasarjat? Missä yhteydessä se on todettu?

Alkuperäinen kirjoittaja Saana...:
Kirjoittelepa mi-iu oikein pitkät tarinat itsestäsi ja miehestäsi. Nikistäsi voisi päätellä, että ette asu ihan kahdestaan? ;)

heh! itseasiassa me asutaan kahdestaan :D en tiedä mistä ton nikin repäsin, varmaan töistä jääny päähän ku lapsille (alle 3v) kerroin miten kissanpennut sanoo ;D heheh!

En nyt pitkää tarinaa ehdi kirjoittamaan kun pitäis pakata vklopuks tavaroita (mennään mun porukoille... tai oikeestaan molempien) ja sit suihkut sun muut pitäis läpikäydä..
Me ollaan kesällä seurusteltu vasta 2-vuotta ja häät on siitä sitten viikon päästä.. Tunnettu/Tiedetty ollaan 5vuotta ennen ku ruvettii seurustelemaan.. aina tuo on mun pään saanu sekotettua ;) (niin ja kuulemma tuo mies meillä pikkupoikana on käynytkin kun itse olen ollut vielä vauva... ja ku mun ei pitäny koskaan enää ottaa mitään ukkoa samalta paikkakunnalta kun itse olen kotosin ;D )
2 kesää oltii samois duuneis, ja joka kesä tapahtu jotain meijän välillä... Tokal kesäl kyl olin sillä asenteella et oon ihan cool, enkä mee enää siihen samaa ihastumaa jne.. Toisin kävi.. heh :)
Mies on 25v, ja itse olen 21.. loppuvuodesta ollaan molemmat..

että semmosta...
nyt täytyypi jo mennä...

Kiitoshei! :))

Kiitokset peukuksesta, menkat alkoivat! :D Kierto 34 päivää, Terojen ansioista siis huomattavasti lyhyempi kuin luomuna. Minnille: rakkulaiset munasarjat todettiin ihan perusgynen tarkastuksessa, ultrallako ne nyt katsovat? Pää ei toimi... :D

Nyt töihin, mukavata perjantaita kaikille!

Jipii! Perjantai! :D

Onnittelut Ballerinalle menkoista! :)

Huh, perjantai, aurinko paistaa pilvettömältä taivaalta ja pitäisi tehdä koulujuttuja. Aargh. Lähettäkää mulle keskittymistä!

Mulla sama juttu, Saana. Aikaisemmin en tykännyt ollenkaan viineistä, nyt osaa jo punaviiniä vähän arvostellakin :-) Nyt vaan on niin (eilisten viivojen ja peitonheilutuksien jälkeen) että täytyy varmaan vähentää...

Onnittelut (?) Ballerinalle menkoista. Kierrättäkää se täti nyt muualla, mutta älkää vaan tänne kehottako tulemaan ;-)

Kävin eilen punttisalilla. Pieni tauko on näköjään ollut hyväksi, kun pysty tekemään taas suuremmilla vastuksilla!

No hyvä että Ballerinan kierto oli normaali : )

Ketäs muita jännätään nyt? Jee, muakin saa sit ens kierrosta ruveta jännäämään kun alotetaan yritys. Alkais nyt ne pirun menkat jo (odotan alkavaks vasta ens viikolla...) niin sais uutta kiertoa ja mahdollista ovista kehiin!

Hormonihirviön käsittelyopas

Jokainen hormonihirviö tietää, että kerran kuussa tulee sellaisia päiviä, joina miehen ei tarvitse kuin avata suunsa ja hengenlähtö on lähellä. Siksi jokaisen miehen tulisi tulostaa tämä pieni opas paperille ja säilyttää sitä lompakossaan ajokortin ja muiden tärkeiden papereiden joukossa.

VAARALLISTA: Mitä tänään syödään?
TURVALLISEMPAA: Voinko auttaa päivällisen valmistamisessa?
TURVALLISINTA: Minne haluaisit lähteä syömään päivällistä?
HUIPPUTURVALLISTA: Ota vähän suklaata.

VAARALLISTA: Mitä sinulla on päälläsi?
TURVALLISEMPAA: Wau, näytät hyvältä ruskeissa vaatteissa.
TURVALLISINTA: WAU!

VAARALLISTA: Mikä nyt mättää?
TURVALLISEMPAA: Etkö nyt vähän ylireagoi?
TURVALLISINTA: Ota Tästä 50 egeä.

VAARALLISTA: Kannattaako tuota nyt syödä?
TURVALLISEMPAA: Olisi tuolla omenoitakin.
TURVALLISINTA: Ottaisitko lasillisen viiniä tuon kanssa?

VAARALLISTA: Mitä sinäkin olet koko päivän tehnyt?
TURVALLISEMPAA: Toivottavasti et ole rasittanut itseäsi liikaa.
TURVALLISINTA: Näytät tosi hyvältä tuossa aamutakissa.

;-D

Ihana keväinen sää! Sen innostamana kävin puolentoista tunnin kävelylenkillä. Lenkkiradiosta ei kuulunut tällä kertaa hyvin kuin Iskelmä, mutta menihän lenkki leppoisasti Sillanpään, Kari Tapion ja muiden tahdittamana :-)

Testasin muuten eilen uudelleen mammaksin ovistikulla. Nyt tuloksena oli vain haalea viiva, joten ilmeisesti ovis oli ja meni torstaina. Onneksi tuli "toimittua" samana päivänä eli nyt vaan toivotaan että ajoitus on ollut kohdallaan ;-) Muussa tapauksessa edessä on taas piiiiitkä odotus...

Heippa vaan! Mä olen ihan raato...perjantaina oli firman bileet ja ja eilen oli kotibileet. Uh, molemmat sellasia mistä ei oikein "voinut" kieltäytyä vaikka periaatteessa ei ois huvittanu juoda. Mut nyt on siis tullu ryypättyä "julkisesti" sekä työ- että kaveriporukassa, eli jos vaikka kesällä tulis plussa ja jättäisin jotkut bileet väliin, niin en herättäis ehkä vielä epäilystä...

Mä tein eilen varmuuden vuoks raskaustestin, vaikka kierto ei oo ees lopussa, kun halusin olla ihan sataprosenttisen varma. Täytyis varmaan ostaa niitä ovistestejä, mut musta noi raskaustestit on jo niin kalliita. Mutta toisaalta tälläsiin juttuihin sitä upottaa mielelläänkin rahaa. Mistä te ostatte noita testejä? Mä oon aina ostanu apteekista, pitäis varmaan ettiä joku vastaava tanskalainen sivu kun se mammaksi joka myis halvemmalla.

Mulla on kanssa ihan samat mietinnät kun Annalla, onks sitä nyt järkeä ruveta yrittämään nyt kun on enää 4 kk häihin, jos sit onkin paha olo siellä.. Mut en jaksa ajatella sitä, vauvakuume on niin kova! Ja sitäpaitsi realistista ajatella ettei heti tärppää (sithän sitä yllättyy vaan positiivisesti jos tärppääkin!) niin saa sit vähän etumatkaa.

Puh, oon syöny krapulassani pitsan ja 300 g irtokarkkia ja juonu kamalasti limua. Yäk. Paljon mielummin keittelisin kaurapuuroa pikku vauvelille ja söisin itse samaa : )

Nyt kun on ihanat kelit, täällä oli ainakin yli 20 astetta tänään, niin kaikki nuoret äidit menee puistossa vaunujen kanssa. Mäki haluuuuuun...

Muuten tossa on kans tuo ajatuksissa vauva-ketju, jossa on näköjään samanhenkistä porukkaa :)

Huomenet pikaisesti:
Ei menkkoja vieläkään, mutta ei myöskään plussaa? Nega viimeksi lauantaiaamuna. Eli jotain hämärää tässä on. Ei mitään erityisiä oloja. Välillä (suurimmaksi osaksi) olen jo heittänyt toivoni, mutta välillä toivo tietenkin nostaa päätään. Jospa sittenkin? Pitää varmaan tänään hakea taas testi ja koklata huomenna. Rasittavaa tälläinen epäselvä tilanne. Ollako vai eikö olla?
Palaan tänään myöhemmin.

Huomenta!

Täältä plussatuulia lähettelen; ystäväpiirissämme saimme taas ihania uutisia! Ja ensin oli testailtu negaa ... eli Neilikka, uutta testia vaan muutaman päivän päästä!

Viikonloppu olikin aivan mahtava, tältäkö se kesä tuntuikin?! Lenkkejä tuli juostua useampia, minkä tunteekin jaloissa...auts! Kivaa päivää, nauttikaahan vielä auringosta! :D

Ajatuksissa 24
Minni, 26+24, Y5/07
Meea, 22+23, Y6/07
Saana 24+28, T 8/07
Neilikka 26+25, TJOT 01/07 alkaen
tytti. 24+24, Y04/
Erica, 30+33, Y4/07
Joanna79, 27+32, T5/07
iipi 32+35 Y2/07
Anna 27+25, Y4/07
Pikkumyy27 27+29, Y2/07
Ballerina 29+28, Y6/07

Vilkku, 31+31, Y5/06, LA 28.7.07
Daisy, 31+36, Y5/06 +11.10.06, la 21.6.07
Anttuli, 25+26, Y7/06 +26.8. la 4.5.07
Katriina, 27+31, Y3/06 LA 21.4.
Pinja, 31+39, LA n. 17.4.07
Vanilla, 26+24, Y3/06, LA 12.2.07 -> 2.2.07 poika (3400 g ja 50 cm)
Sella, 23+23, TJOT, +17.1.2007
Jellybean 24+25, +5.2.2007

Päivitin osaltani listaa.. :)) Nyt se yritys sitten alkaa, fiilikset on loistavat! :)

Voi vitsi, kun Neilikalla on jännät paikat.. Aika erikoista tuokin, että negaa heittää.. Mulla on "periaatteessa" sama tilanne, siis että ikäänkuin olis menossa kierto 36/31, mutta negan heitti, ja me kyllä käytettiin vielä ehkäisyä viime kierrossa, niin että plussa ei ole mahdollinen, muttamutta ilmeisesti mulla on kuitenkin kp 5/31, koska verta tuli taas se alle puoli teelusikkaa viime viikolla, että oliko ne nyt ne kuukautiset, sitä tässä vaan hämmästelen.. Mietein, että voiko antibioottikuuri vähentää kuukautisten määrää näin radikaalisti, onko kellään mitään tilastoa tai muuten infoa..

Hauskaa alkavaa viikkoa kaikille!

Hauskaa uutta viikkoa tosiaan! Tässä ei kauaakaan mene kun on vappu ja taas rikkonainen viikko. Kivaa! Eilen oli kyllä uskomattoman ihana keli, onneksi oli paljon ulkona puuhailtavaa ja energiaa vielä sen jälkeen pieneen pyörälenkkiin.
En nyt kauheasti muista mitä piti teidän jutuista kommentoida, kun luin ne aamulla ja nyt on jo päässyt unohtumaan. Ainakin Iipin ovis oli bongattu ja Saana yrittää pienentää tissejään ja Minni riemuitsee kevätlintujen lailla uusista ulottuvuuksista sänkyhommissa. Jeah! Erican häämatkakertomusta ja r-testin tulosta ei vielä ole taidettu saada?
Tästä mun tilanteesta ei sen ihmeempiä tarkennuksia ole saatavilla. Mikä vaan muutos tähän odottelenpa-vaan-tilanteeseen olisi hyvä. Yllättävän helposti piina-aika tosin on mennyt, kun työmatkalla ja viikonloppuna oli niin paljon muuta miettimistä. Sitäkin olen toiveissani miettinyt, että jospa ne mammaksin testit näyttää mitä sattuu. Niissähän lukee että testiaineen (iski ujous enkä kehtaa kirjoittaa sitä oikeaa nimeä) pitäisi olla n. 25 asteista (muistaakseni), enkä kyllä ole ruvennyt mitenkään jäähdyttelemään. Siis oikeastaan en käsitä että pitäisikö sitä oikeasti vaan odotella purkitetun tavaran kanssa minuuttitolkulla, että se jäähtyisi? Tosi omituista. Kaikissa apteekista ostetuissa testeissähän siihen tikkuun lorotellaan suoraan, eikä sitä silloinkaan kukaan ole jäähdyttelemässä. Mutta oli miten oli, huomenna aamulla selvitellään taas.

Alkuperäinen kirjoittaja Neilikka..:
Sitäkin olen toiveissani miettinyt, että jospa ne mammaksin testit näyttää mitä sattuu. Niissähän lukee että testiaineen (iski ujous enkä kehtaa kirjoittaa sitä oikeaa nimeä) pitäisi olla n. 25 asteista (muistaakseni), enkä kyllä ole ruvennyt mitenkään jäähdyttelemään.

Mietin ihan samaa. Viime torstaina testasin Aconin testillä ovista ja sain tulokseksi miltei yhtä vahvat viivat. Varmuuden vuoksi (lue: uteliaisuuttani) testasin lauantaina vielä mammaksin testillä, ja siitä tuli tulokseksi vain hyvin haalea viiva kontrolliviivan seuraksi. Mammaksin testissä sanotaan että "testimateria" pitäisi jäähdyttää, Aconissa ei ole mainintaa. En kyllä mammaksin kanssa odotellut kuin 1-2 min eli niin että purkkia kokeillessa tuntui "kädenlämpöiseltä". Aloittelijalle suotakoon mahd. virheet ;-)

Voih, Neilikalla negaa vielä. Eiköhän se siitä plussaksi kuitenkin muutu...? :) bd bd bd
Testasitko sä ovista? Oletko stressannu tai jännittäny? Siis niin että kierto olis voinu venyä?
Ja juu, tuntuu että ne mammaksin testit on vähän hmm heikkolaatuisia...

Hmph. Mulla taas joku mikälie kevätmasennuskausi menossa. Jospa laitan senkin renkaiden syyksi :) No joo, mut raivostuttaa, kun vuodan nyt jo toista viikkoa putkeen. Onko muilla mitkään hormonivalmisteet tehneet samaa? Siis että pillerilaatan tms kolmannen viikon vuotaa?
Kaikkiko muut jo yrittää? Ilmeisesti :)
Heh, mies taas viikonloppuna sanoi, että oli nähnyt unta että yritettiin. En tiedä yrittääkö se vaan piristää mua vai näkeekö se tuollaisia unia ihan oikeasti. Jälkimmäistä tietysti toivoisin :)

Ootko Saana jo töissä, tai koska ne alkaa? Joko hääkutsut on tehty? Tää ovisbongailu meni vähän mönkään, kun oltiin siellä anoppilassa se kriittinen viikonloppu, mutta silloin perjantaina sain haalean viivan, eli jotain hormonia oli liikkeellä oikeaan aikaan… Ja totta kait olen miettinyt vauva-asioita tässä(kin) kierrossa, mutta en ole mitenkään erityisesti hermoillut tai jännittänyt. En muutenkaan ole mikään stressaajatyyppi, eli oikein hyvällä mielellä on menty eteenpäin. Ja pitää kait tästäkin eteenpäin mennä. Ei kait raskaus voisi olla näin oireetonta?

Wapun jälkeen alkaa työt. Voi olla että mun täällä roikkumiseni vähenee entisestään, oletan että tuolla on ne alalle ominaiset liian tiukat tietosuojamääräykset :)

Ei, hääkutsuja ei ole tehty. Onhan tässä vielä aikaa... Krhm, tosi vähän! :)

JOs oot jännäilly jotain vaikka ihan huomaamattas ja kierto on pikkuisen venyny, sullahan ei ollu niitä erityisen herkkiä testejä, vaan tavallisia? Että jospa tulisi se plussa.... :) bd bd bd

Ystäväni testasi apteekin testillä heti kuukautisten ollessa myöhässä ja sitten viikkoa myöhemmin pärähti plussa. Apteekkari oli vielä väittänyt testin olevan 99% varma. Voi kun Neilikallekin pärähtäisi plussa!

Tänään koulussa repesin: mun oppilas kysyi kirkkain silmin, että "ethän sä ope tee lapsia ennen kuin me olemme lähteneet tästä koulusta!" Näkyykö vauvakuume jo niin selvästi?! Joo, lupasin sanoa miehelle luokkani terveiset...

heh! ihanasti Ballerinalle sanottu :D voi että!

Me saatiin nyt vkloppuna hääkutsut valmiina kotiin.. ja ens kuussa sitten lähetellään niitä.. :)

Yritin miettiä josko tänään jaksaisi, viitsisi lähteä jumppaan, mutta nyt taas tuntuu siltä että ei :P jos huomenna yrittäis uudestaan..tai keskiviikkona..

Hääpukua suunniteltiin myös vkloppuna :) täytyis jo kohta käydä ostamassa alusvaatteet sinne alle... hmm, eikä ole ketään makutuomaria ketä viittis ottaa mukaan.. no onhan niissä liikkeissä ihan mainiot auttavaiset immeiset.. :)

Oltiin muuten kattomas kaverin kuukauden vanhaa vauvelia.. tai suunniteltiin sitä hääpukua kyl samalla ku sitä vauvaa hoitelin... ja mies hoiteli ;) vitsit, on NIIIIIIIN IHANAA KUN TULEE LOPPUKESÄ... tai elokuu... sitten en tiedä kauan kestää ku tositoimet alkavat :) millään ei jaksais odottaa...
Nyt ku on noin hyvä kelikin.. oli ihana työnnellä vaunuja <3

Moi!
Pikapikaa kirjoittelen...Kotiuduttiin just reissusta ja huomenna aloitan taas työt...Vähän meinaa jo jänskättää!
Ootte kirjotelleet niin paljon että en ala kaikkee kommentoimaan. Noista mammaksin testien testiaineen lämpötilasta vaan sen verran että luin sieltä mammaksin sivuilta(tai jostain, oon seikkaillu kaikilla aiheeseen liittyvillä sivuilla), että jäähdyttäminen on joku jäänne vanhoista testeistä, mutta se kohta aiotaan jättää ohjeesta pois koska nykyään ei tartte enää jäähdyttää sitä testimateriaalia. Että näin. Ja roskishaamuista luin samalla kertaa myös, että kun se testitulos pitää lukea 5 minuutin sisällä sen testin tekemisestä että on luotettava tulos, niin roskishaamuun ei sit voi luottaa pätkääkään...
Ihana auringonpaiste edelleen, auton mittari näytti +22c kotiin ajellessa :D Lähden iltalenkille nauttimaan viimeisistä vapaahetkistä...
Aurinkoista viikkoa kaikille ja paljon plussatuulia +++++++++++++++++++++++++

pikkumyy kp 7