Ajatuksissa 27

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Minni..
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Minni..

Vieras
Minni, 26+24, Y5/07
Meea, 22+23, Y6/07
Saana 24+28, T 8/07
Neilikka 26+25, TJOT 01/07 alkaen
tytti. 24+24, Y04/
Erica, 30+33, Y4/07
Joanna79, 27+32, T5/07
iipi 32+35 Y2/07
Anna 27+25, Y4/07
Pikkumyy27 27+29, Y2/07
Ballerina 29+28, Y6/07

Vilkku, 31+31, Y5/06, LA 28.7.07
Daisy, 31+36, Y5/06 +11.10.06, la 21.6.07
Anttuli, 25+26, Y7/06 +26.8. la 4.5.07
Katriina, 27+31, Y3/06 LA 21.4.
Pinja, 31+39, LA n. 17.4.07
Vanilla, 26+24, Y3/06, LA 12.2.07 -> 2.2.07 poika (3400 g ja 50 cm)
Sella, 23+23, TJOT, LA 21.9.2007
Jellybean 24+25, +5.2.2007

puuttuu vaan noi Pinjan, Katriinan ja Anttulin synnytystiedot :)

goldig10.gif

PLUSSATUULIA tähän ketjuun :)

Uusi ketju ja uusi juna, hienoa! :D

Perjantaina ilmestyivät menkat, mikä selitti viime viikkoisen väsymyksen. Kierron pituus 29 eli Terolut on todellakin tasoittanut kierron. Hieman haaveksin jälleen yrityksen aloituksesta, nyt häät ovat jo NIIN lähellä... katsotaan mitä mies tuumaa, olisiko valmis "joustamaan" kuukaudella. Pitäkää peukkuja!

Hääkimppuun valitsin valkoista orkideaa, valkoista eustomaa, vihreää kuismanmarjaa ja murattia. Kimpusta tulee roikkuva ja ilmava, muratit ulottuvat lähes maahaan asti. Orkideaa ja murattia tulee myös pöytien koristeiksi. Kaasoille ja bestmaneille valkoista eustomaa ja sulholle orkidea-viehe. Papin kanssa jutustelimme mukavia ja hän totesi hyvin: "jos lapsia teille suodaan." Niisks, kuukauden päästä sitä ollaan kirkossa vihittävänä, kyllä kevät etenee hurjaa vauhtia!

Toivotaan uuden ketjun tuovan plussia oikein vaunuittain! :)

Ihana juna :) Nyt todellakin toivotaan tähän ketjuun se plussa pamahtaa- tai useampikin!!

Peukkuja ballerinalle että mies innostuisi jo nyt aloittamaan yrityksen!! Meillä mies suostui kuukautta ennen aloittamaan, vaikka ensin hieman sitä vastutustelikin... On nyt tainnut käsittää ettei se plussa heti pamahda vaikka lastin sisään päästääkin ;) Meillä siis kaksi kiertoa yritystä takana ja tässä kierrossa taas kovasti toivotaan sitä ihanaa plussaa :)

Kauniilta kuullosti kimppusi ballerina!! Orkideat on vaan niin ihania.. Mä olen ihan hurahtanut niihin. Kotoa löytyy lähes 20 kpl eri mallisia ja kokoisia! Liityinpä jopa ihan yhdistyksen jäseneksikin, heh.

Tsemiä sulle ballerina viimeisen kuukauden järjestelyihin, jännää aikaa!!

Mukavaa tiistaita kaikille!!

Oho, täältähän löytyi oikea orkideaekspertti! Vau mikä määrä Ericalla niitä! Meillä on yksi, saatu viime kesänä. Nyt se on yllättänyt meidät ja herännyt uudelleen henkiin. Uusia nuppuja on useita, yksi aukeaa varmaan ihan kohta. Ja se on ruvennut kasvattamaan myös uutta kukkavanaa! Pitäisikö sille nyt antaa jotain orkidealannoitetta? Mitäpä sanoo asiantuntija?

Minni, 26+24, Y5/07
Meea, 22+23, Y6/07
Saana 24+28, T 8/07
tytti. 24+24, Y04/
Erica, 30+33, Y4/07
Joanna79, 27+32, T5/07
iipi 32+35 Y2/07
Anna 27+25, Y4/07
Pikkumyy27 27+29, Y2/07
Ballerina 29+28, Y6/07

Katriina, 27+31, Y3/06 LA 21.4. -> 27.4. poika (2860 g ja 48 cm)
Pinja, 31+39, LA n. 17.4.07 -> 26.4. poika

Moi,

lisäsin mun synnytystiedot sekä Pinjan tiedoista osan, en nyt hänen poikansa mittoja ulkoa muista. Meidän poika on kasvanut noista syntymämitoista jo kovasti.

t. Katriina + poika 2,5 vk

Voi plääh! Nyt se iski. Tiedätte varmaan sen päivän, kun on tehnyt töitä pari viikkoa hiki hatussa ja sitten yht'äkkiä ei olekaan mikään kiire enää. Se päivä on tänään. Kaukaaviisaasti tämä hetki pitäis kai hyödyntää vaikka papereita arkistoimalla, tai jollain rutiinihommalla joka on aikaisemmin aina lykkääntynyt kiireellisimpien tieltä. Tai sitten voi vain surffailla netissä ;-)

Ahaa, Ericalta orkideakonsultaatiota... :-) Mulla on kotona yksi ja sain sen lahjaksi yli vuosi sitten. Jossain kerrottiin että se on hankala kukka, jossain taas että ei. Mun orkideassa on nyt kaksi vanaa yhtä aikaa kukassa - ja olen kovin ylpeä siitä! Vaihdoin sen joku aika sitten lasiseen, läpinäkyvään ruukkuun (ohjeiden mukaan), mutten vaihtanut "multaa". Näyttää pärjäävän niin hyvin että tekis mieli hankkia toinen sen kaveriksi :-D

Mun ymmärryksen mukaan läpinäkyviä purkkeja ei missään nimessä saisi käyttää – ne on ihan jonkun markkinahihhulin keksintöä. Olin kerran kuuntelemassa orkidealuentoa. Sen mukaan kukka pitää kastella kerran viikossa pitämällä ruukkua uppeluksissa vedessä 5 min – pari tuntia, ei niin väliä. Mieluiten luonnon sadevettä, mutta me ollaan kyllä käytetty kraanavettä.
Tiedän Iipi hyvin tunteen – nyt vain surffailemaan, et kuitenkaan pysty keskittymään muuhun!
Ja Ballerinalle piti kommentoida, että hienoa että menkat tuli justiinsa sopivan kuuloisen ajan päästä! Lupaa hyvää teille!!!

Heippa! Yks hätähousu ilmoittautuu kans...

Mulla tuli viime yönä yhtäkkiä sellanen olo että mä oon raskaana. Mulla nippas vatsasta ja musta tuntu että rintoja aristi. En saanu millään nukuttua, ja tein sitten aikasin aamulla testin. No negahan se oli, ei edes pientä haamua vaikka kuinka tihrustin missä valossa tahansa. Eli en malttanu odottaa siihen perjantaihin... No, mut niin kauan kun menkkoja ei näy niin yritän toivoa vielä varovasti.

Tässä rupeaa olla ihan luulotautinen :)

Nimim. hätähousu kp 29/31...

Sori kun tuli vaan omaa napaa...

Aika hassua että me ollaan niin moni orkideoiden ystäviä! Mullakin on hääkimpussa orkideoita, ja ostin just kans sellasen meidän makkariin. Saa nähdä kauan se elää, kun oon jo yhden ehtinyt tappaa... En tiennytkään et se pitää ottaa pois ruukusta kun kastelee!

Ei nyt sentään pois ruukusta :-) Vaan niin että lasket vaikka keittiön lavuaariin vähän vettä, pistät ruukun sinne ja annat imeä jonkun aikaa. Sellaisen ohjeen olen jostain saanut. Ja itse olen kastellut taasen toisen saamani ohjeen mukaan, eli normaalisti kaatanut vettä tasaisesti koko juuristolle. Tuo läpinäkyvä ruukku perustui muistini mukaan siihen, että kun orkidea saa riittävästi valoa myös kasvualustalle, se ei kasvata ilmajuuria niin ahkerasti. Mutta ohjeita taitaa olla just niin monenlaisia kuin on harrastajiakin, hmm...

Voi masennus tuo negatulos, Minni! Varsinkin jos olet jo epäillyt... Itselläkin on taas edessä ne päivät, kun tarkkailee omia tuntemuksiaan oikein suurennuslasin kanssa ;-)

Orkideat ovat todellakin ihania! Minulta puuttuu viherpeukalo, ja onnistun jotenkin tappamaan kaikki kasvit... huvittavin oli lahjaksi saatu kaktus, jonka tapoin tuuppaamalle kumoon tarpeeksi monta kertaa. Orkideatkaan eivät kotonamme kovin pitkään elele, mutta vielä en luovu toivosta. Ericalta neuvoja kaipailisin minäkin!

Minnille lohtuhaleja, toivottavasti olit liian hätäinen testauksen kanssa. Koska tähän ketjuun on muuten viimeksi tullut plussa?

Miehen kanssa keskustelimme yrityksen aloituksesta jo nyt, lähinnä asia olisi minulle henkisesti tärkeä. Tuntuu niin typerälle syödä keltarauhashormooneja kun ei pääse edes yrittämään! Mitä jos vuoden ainoa ovulaatio on juuri nyt toukokuussa?! Mies lupasi harkita asiaa, katsotaan nyt kuinka käy. Hänelle taas häät ovat jotenkin maaginen raja, jota ei voi rikkoa.

Kävin ostamassa uuden tuoksun: L'eau par Kenzo, oikein sopivan raikas morsiamelle. :)

Jaa no ei muuta kun kannattaa olla kärsivällinen, iipi, jos kierto ei oo vielä sen pidemmällä :) (paraskin sanoja olen...)

Siitä on jo turhan pitkä aika kun viimeksi ollaan saatu plussa... Jellybeanillä näyttää olevan laskettu aika lokakuun puolessavälissä, ja ainakin itse olem laskeskellu et JOS olisin tullu raskaaks tässä kierrossa niin la ois 22.1.08. Eli kai siitä plussasta vajaa kolme kuukautta jo on! Hmmph! Nyt tytöt ei muuta kun actioniä makkariin! ;)

Mulla on ollu kans se sama Kenzon hajuvesi joskus, se on kyllä sellanen tyttömäinen ja raikas, ja muutenkin kesäinen. Itse tykkään aika paljon noista JLo:n hajuvesistä, käytän Miami Glow:ta arkisin, mut ajattelin ostaa kans jonkun toisen kunhan tässä pääsen reissailemaan. Tiedättekö muuten onko jenkeissä halvempia hajuvesiä? Tai mitä muuta sieltä kannattais ostaa? Ollaan menossa kesäkuussa Isoon omenaan, kiva kiva :)

Ai niin, oon muuten jostain lukenu et raskaana ollessa ei "sais" käyttää hajuvesiä. Mutta kyllä sitä nyt hääpäivänä voi varmasti :)

Heippa naiset!

Mitenkä pystyn itseni tuohon listaan lisäämään? Siis meinaan mitkä nuo luvut tuossa alussa ovat? Esim. Minni, 26+24, Y5/07 ? Tuo y5/07 kyllä ymmärrän, mut muuten vähä hämärän peitossa..=)

Voi Minni80, kumpa negan syynä olisi ollut vaan aikainen testaus..Noh, niin kauan kun menkat ei ala, on toivoa =)

Orkideat olivat mun 2. vaihtoehto morsiuskimppuun, on ne sitten ihania kukkia. Mutta myös mä onnistun tappamaan aina kaikki kasvit, joten en uskalla orkideaa ostaa meille.

Mulla oli muuten polttari lauantaina, ja täytyy sanoa, että oli se vaan mahtava päivä. Aivan järjettömän hauskaa oli, meitä oli 18 naista koko päivän hauskaa pitämässä ja hauskanpito jatkui seuraavaan aamuun asti =) HUIPPU PÄIVÄ!

Ballerina, toivottavasti saat miehen pään käännettyä. Ensin mäkin haluisin odottaa häiden jälkeen, mutta sitten ajattelin, että eihän se ole kun 1kk kyse. Tosin nyt se jää meillä kyllä automaattisesti häiden jälkeen, eli kesäkuun loppuun tuo yrittämisen alotus.

Onneks huomenna miehellä se lekuri, vähä jänskättää.

Minni, mekin suuntaamme kesäkuussa Nykiin, häämatkalle! Ei ollut vaikeaa valita kohdetta, jo shoppailujenkin takia... Nykistä saat paljon edullisemmin merkkituotteita, kosmetiikkakin on halvempaa ja valikoima on tietenkin loputon. Euron kurssikin on aika suotuisa. Itse ajattelin keskittyä vaateostoksiin... ja tietenkin honeymooneiluun :)

Plussan paikka siis, kuka ehtii ensin?! ;)

Voihan v*ttu ja p*rkele ja h*lvetti!

Nyt sitten selvisi miksi ne tissit oli kipeet ja miksi vatsasta nippaili viime yönä.

Uusi kierto alkoi sitten tänään, eli kp 1 nyt vaikka tätiä odoteltiin perjantaiksi.

Kyllä ketuttaa...

(sori tää negatiivisuus, kyllähän mä tiesin että harvoin se ekasta yrityskierrosta tärppää, mutta koko kuussa ei oo ollu paljon MITÄÄN muuta mielessä)

Ihan hauska että mennään Nykiin molemmat, me mennään puolessavälissä :) Meilläkin on itseasiassa puoliks häämatka, koska sit elokuussa ei voida pitää paljon miehen työn puolesta.

Voi Minni, *halitus*

Iipillekö seuraavaksi peukutetaan?

Voi kun kaikki raskaana olevat käyttäisivät mahdollisimman peittäviä kaapuja, edes töissä! *huoh* *superkade*

Vauvakuume on ilmeisesti hypännyt ihan uusiin sfääreihin. Mun kämppä haisee vauvalle. Hmm, kohta tarttee hakeutua valkotakkiselle.....

No juu, kyllä meinaa itku päästä, huomenna aloitan pilleriliuskan. Syön niitä nyt sen pari kuukautta ennen häitä, onpahan iho sitten edes paremmassa kunnossa. Hmph.

Stella, luvut alussa meinaa omaa ja miehen ikää (pikkumyy27 27v+29v ja y02/07 että yritys on alaknut tän vuoden helmikuussa). Listan saa kopioitua maalaamalla sen ja painamalla ctrl+c ja sit vastauskohdassa ctrl+v ja sen jälkeen voitkin kirjoitella omat tiedot jatkoksi.

Tikutin tänään ovisplussan ja mieskin on sopivasti kotona joten arvaatte varmaan mitä tänään tapahtuu ;) Olin jo päivällä varma ovisplussasta kun oli niin selvät oireet, kyllä ne aika äkkiä oppii tunnistamaan...

Minni, 26+24, Y5/07
Meea, 22+23, Y6/07
Saana 24+28, T 8/07
tytti. 24+24, Y04/
Erica, 30+33, Y4/07
Joanna79, 27+32, T5/07
iipi 32+35 Y2/07
Anna 27+25, Y4/07
Pikkumyy27 27+29, Y2/07
Ballerina 29+28, Y6/07
Stella-82 25+25 Y6/07

Katriina, 27+31, Y3/06 LA 21.4. -> 27.4. poika (2860 g ja 48 cm)
Pinja, 31+39, LA n. 17.4.07 -> 26.4. poika

Huomenta! Olipas kivaa tulla tänään töihin kun tiedossa ruhtinaallinen neljän päivän breikki! Mää siis pidän perjantain lomaa, jos vaan saan tehtyä tänään työt valmiiksi.
Ekaksi rutistus Minnille. Tiedetään kuule hyvin, miltä tuntuu. Ekassa yrityskierrossa on jotenkin niin paljon toiveita ja haaveita ja jännitystä mukana, kun kaikki on niin uutta, että myös se eka pettymys on kaikista kovin ja karvain. Nyt vaan etsit muutaman positiivisen puolen asiasta, niin sun elämä taas jatkuu ja uusi elämä toivottavasti alkaa mahdollisimman pian. Hyvä puoli voisi olla vaikka että alkukesän auringossa voi maistella parit ihanat siiderit – kuulostaisiko miltään? (joo, tiedetään, että ei kuulosta yhtään miltään raskaustestin plussaan verrattuna, mutta pakko meidän on eteenpäin ryömiä jotenkin!)
Hih, toivottavasti Pikkumyyn ilta sujui liukkaasti ;)
Huomasin muuten tänään että pitää ehdottomasti mennä ostamaan lannoitetta mun esikasvatuksessa oleville taimille. Ne kituvat, ja olen unohtanut lannoittamisen kokonaan. Toivottavasti ei ole vielä liian myöhäistä pelastaa niitä.
Aurinkoista keskiviikkoa kaikille!

Voi Neilikka onnellinen kun saat lomailla neljä päivää...tää raataa tällä viikolla töissä sunnuntainakin :(
Ilta meni toivotuissa merkeissä, nyt voi vaan taas peukuttaa ja toivoo parasta. Onneks ei tartte kovin kauaa oottaa kun kerran ovis oli nyt niin luultavasti on yhtä lyhyt kierto kuin edellinenkin.
Minnille lohtuhali. Neilikka kirjoitti kyllä niin asiaa...ainakin itsellä ne ekat tädin tulot oli kaikkein pahimmat pettymykset, nyt tähän on jo tottunut ja on enemmän TJOT, kuin alussa vaikka sillonkin niin väitin olevani ;)
Täällä taitaa kaikki muut paitsi minä olla viherpeukaloita... Muistin toissapäivänä kastella kukat monen viikon jälkeen ja kyllähän ne siitä kummasti virkisty ;) Mullanvaihtoja ja lannoituksia on tullut harrastettua hyvin satunnaisesti...

Kiitos neuvosta Pikkumyy, kyllä sitten arvasin oikein nuo ekatkin luvut, täytyi vaan tarkistaa vielä =)

Voi Minni, mulla tuo pettymys on vielä edessä, joten en osaa lohduttaa yhtä hyvin kun muut sen ekan pettymyksen jo kokeneet. Osaan vain myötäelää, sillä uskon, että perässä tullaan =/

Tilasin sitten ovistestejä netistä, sellasi puikkoja, vähän helpompikäyttösiä kun liuskat,mutta kalliimpia. Munhan ei pitänyt niiden kans alkaa stressaan, mut niin vain käsi että ne menin ostamaan.

Stella-82: liity vaan joukkoon ;-) Moni täällä on vannonnut ettei rupea niiden tikkujen sun muiden kanssa pelaamaan - myös yours truly - mutta mitenkäs onkaan käynyt..?

Ai mitä?!! "Ei hajuvettä raskauden aikana"... hmm... Mihinkähän se perustuisi? Voisin kuvitella että voimakkaat tuoksut saattavat olla odottaville melkoinen yökötys.

Minnille sympatiat! Ei ole toiveet kovin korkealla tälläkään suunnalla, muuten vaan yritän työskennellä sormet kyynärpäitä myöten ristissä...

Neljän päivän loma edessä, jesh! Siippa on tosin viikonloppuna ns. "lennossa", joten pakko kai vaan kampata se jossain välissä makuuhuoneen puolelle ;-)