Hyvää pyhää my laidies

!
Kiitos huolenpidosta

! Nukin "yökyläily" meni tosi hyvin! Mieheni äiti oli meillä hoitamassa vauvaa ja kaikki oli mennyt loistavasti. Rytmikin pysyi ennallaan, mikä on mun mielestä tosi tärkeää!! Yöllä hän oli syöttänyt Nukin kerran. Hoitaessaan se laittoi mulle viestin, milloin Nuki meni nukkumaan ja samoin aamulla. Oli kiva, kun ei itse tarvinut kysellä. Juttelin anopin kanssaan hoidon jälkeen ja hän oli sitä mieltä, että oli hyvä, että hän tuli meille, eikä vielä viety Nukia heille yöksi. Näin ympäristö pysyi samana.
Pakko hehkuttaa, että mun miehen äiti on kyllä ihana! Se oli mullekin ostanut viiniä, jossa on kultahippuja, että pystyn rentoutumaan (säästin sen kyllä mun ja miehen kahdenkeskiseen hetkeen).Mä en itse juonut paljon, kun kaikilla muilla oli vauvat mukana ja yksi oli raskaana, mutta joka tapauksessa rentouduin kiitettävästi. Suosittelen!! Sain yhdeltä äidiltä vinkin, että mitä aikaisemmin vaan uskaltaa jättää vauvan hoitoon, sitä helpompaa se on jatkossa, kun vauvakin tottuu. Monet varmaan ajattelee (tuskin tästä ketjusta, mutta ulkopuoliset), että vauva-aika on kuitenkin niin lyhyt, että miksi vauvaa edes täytyisi jättää hoitoon. Mä olen sitä mieltä, että vauvakin on onnellisempi, kun äitikin pääsee välillä tuulettumaan ja näin myös isä pääsee nauttimaan äidin seurasta, kun äiti ei ole naimisissa pelkästään vauvan kanssa. Näin koko perhe on onnellinen! Ainakin meillä
Baltsu, huh, korot nyt vielä puuttuisi!! Mä olisin todellinen lipputanko silloin

. En siis käytä ja mun tyyliinkään ei varmaankaan korot ihan sopisi. Onneksi Nukin tämän hetkinen ennuste on mua pari senttiä lyhyempi!
Rosa, toi on hyvä asenne! Täytyy vaan päättää, että lähtee ja luottaa mieheen! Mä suosittelen aluksi ihan ottamaan joitain aikataulutettuja menoja, muuten ei niin helposti tule lähdettyä. Mulla aikataulutuksen hoitaa toi ns.opiskelu. Jos sitä ei olisi, niin luultavasti kokisin syyllisyyttä jättää Nukia miehelle useammaksi tunniksi, kun hän kerran käy töissä. Ihan sairastahan se olisi niin ajatella, mutta mä luulen, etä hemmottelisin mieheni pilalle silloin. Kivahan miehen on hoitaa vauvaa silloin, kun voi valita hyvät hetket, esim. aamuisin, kun Nuki juttelee ja naureskelee, yms.Tuleepa multa sekavaa tekstiä. Kai mun takaraivossa takoo sana KIIRE, että ehdin kirjotittamaan ennenkuin Miss N herää.
Nyt lukaisemaan odotus-ketju! Leppoisaa sunnuntaita!