M
mi-iu ei kirj.
Vieras
baltsu, mä oon niin monena yönä nähny unta et ollaa uimassa koko perheen voimin... tai siis just et opettamas sukelluksia jne tolle beibelle.. sen on pakko johtuu siitä et luen täältä uimakuulumisia
(oon ollu siskon lapsia uittamas joskus kymmenisen vuotta sitten) ja voi pojat että haluisin jo vauvauintiin.. mut meillä menee tammikuulle sen alottaminen ku ryhmät niin täysiä :/
mut ihana lukea teijän uimisista, siellä jo sukelletaan, se on tosi hurjan näköstä ja varmasti ihanaa
hienoa!
angsterilla yhtä hyvät ehkäsymuodot mitä täällä..
tosin tääl on kyl käytetty joko kortonkia tai sitte ei mitn.. mä en tiiä miten meil toi keskeytys onnistuis, tai siis tiiän mut mä en usko et siihen kyettäis...tai no jos ois pakko niin sitte, mutta niin... emmä tiiä.. mut enempi tääl käytetää kyl kortonkia ku ei mitään.. 
mietin josko ens kesään asti jaksais mitenkään käyttää ehkäsyä niin sit sais jo toinen ilmotella tulostaan, mutta luulen et mä en malta odottaa sinne asti... ku eihän sitä tiedä kauan joutuu toista odotella... (mun lähipiiris vaik ekaa olis "tehty" lähemmäs vuosi niin toinen onkin sit napannu heti ekasta kierrosta)
Mi-iu
mut ihana lukea teijän uimisista, siellä jo sukelletaan, se on tosi hurjan näköstä ja varmasti ihanaa
angsterilla yhtä hyvät ehkäsymuodot mitä täällä..
mietin josko ens kesään asti jaksais mitenkään käyttää ehkäsyä niin sit sais jo toinen ilmotella tulostaan, mutta luulen et mä en malta odottaa sinne asti... ku eihän sitä tiedä kauan joutuu toista odotella... (mun lähipiiris vaik ekaa olis "tehty" lähemmäs vuosi niin toinen onkin sit napannu heti ekasta kierrosta)
Mi-iu