No jos jotain rustaisi, kun koneenkin avasin.. =)
Tiitu, mulla oli kuvaamisia kipuiluja molemmissa raskauksissa ainakin rv 15 saakka. Lähes joka päivä tai ainakin viikottain. Välillä jopa aika kovaakin vihlomista ja jomotuksia. Huoli pois!
Jösses, mitä tomaatin hintoja!! Mä olen välillä ostanut espanjalaisia miniluumutomaatteja, jotain makua sentään taviksiin epsanjalaisiin verrattuna.
Tosi kiva kuulla, miten kotirintamamiekkosten arki sujuu mutkattomasti ja miksei sujuisi. Mahtijuttu, kun Nekun mieskin on innostunut kokkailusta. Meilläkin hoituu se puoli mieheltä, mutta siivousvälineiden varteen tarttuminen on _hiukan_ heikkoa. Noo, enpä arkena sellaista odotakaan, kun tekee keskimäärin 14 h:n työpäiviä ja vkl:ksi mä olenkin aina ehtinyt siivoilemaan.
Hauskaa, miten nämä meidän pikkutaaperot ovat jo ymmärtävinään, että vauvahan siellä äidin masussa kasvaa. Lotta pusuttelee ja Vili nostaa mun paitaa ja sanoo: Vauva, ei näy! =)
Voi argh, mies on ihan liian lepsu tuon pojan suhteen. Nyt on vähän kiristänyt otetta esim. ylimääräisten välipalojen/herkkujen antamisessa, mutta eilenpä kun tuli kotiin, toi taas uuden lelun, vaikka justiinsa oli joulu. Vili näytti pari pvää sitten kirjakerhon lehdestä Tomi Traktorin kuvaa ja hoki kaverinsa nimeä, jolla sattuu kyseinen menopeli olemaan. Noo, iskäpä sitten eilen töistä tullessaan toi Tomi Traktori-paketin. Eikä ollut eka kerta, kun "lahjoo" poikaa ns. ihan turhaan. On pahoillaan paljosta poissaolostaan, mutta kun Vili on nimenomaan hyvillään iskän seurasta, niin en halua oppivan, että aina on jotain extraa. :/ "Puhuttelu" edessä, en eilen viitsinyt ottaa asiaa esille, kun olivat molemmat niin innoissaan pienestä, uudesta vekottimesta.
Tosiaan, se mun th mainitsi siitäkin asiasta, että tuntoherkkyys on huipussaan raskauden aikana kohdun verevyydestä johtuen. Ööh, olenhan mäkin sen huomannut, mutten jotenkin ollut tullut asiaa sen enempää ajatelleeksi.

Se nainen on yli viiskymppinen, kyllä munkin täytyi aluksi ihan hiukan nielaista, kun alkoi niin suorilla sanoilla luennoimaan ja kun vielä istuttiin niin lähekkäin, niin tuli tarve vähän normaalia syvempään henkäykseen, mutta tunne meni nopeasti ohi, kun puhui aiheesta huolimatta niin asiallisesti ja täysin luonnollisesta asiasta.
Pukama pukkasi mullekin viime raskaudessa, mutta hävisi ja toistaiseksi olen vaivalta välttynyt.
Vili on hauska, kun laulelee muumilaulua: maamaamaa, paapaapaa, muumitavooo!!! Ihan oma sävellys tietty ja sanoituskin, eihän laulussa kaiketi muumitaloa mainita.
Me mennään tänään pulikoimaan, toivottavasti menee mallikkaasti, ei olla sitten Kanarian reissun uitu ja sitä ennenkin piitkä aika, jolla kerralla Vili sai hervottoman pelkoitkukohtauksen uimahallissa. Toiv. on möröt unohtuneet..
Nekulle ja miehelle oikein mukavaa iltaa!
Nyt kahvinkeittoon!