Tällä palstalla on kyllä sairasta porukkaa! (eilisestä ketjusta)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kauhistunut
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Status
Viestiketju on suljettu.
Alkuperäinen kirjoittaja järkyttynyt:
Terminkin päättää ihan tasan tarkkaan oikeuslaitos ei uhria vähättelevät kanssa"sisaret". Tuollaiset naiset pilaa koko sukupuolen maineen ja edesauttavat asenteellaan sitä, että tuomiot seksuaalirikoksista on niin naurettavia.

Mitä vittua sä et nyt tajua siinä, etten mä vähättele? Onks sul luetun ymmärtämisessä joku vika :headwall:
 
Alkuperäinen kirjoittaja cothis:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Miten se voi olla vapaaehtoista muotoa, jos toinen pakottaa väkisin jatkamaan? Tuo voi olla joillekin jopa pahempaa, että oma mies raiskaa, ihminen jota rakastaa ja johon luottaa, satuttaa tuolla tavalla. Se horjuuttaa turvallisuuden tunnetta ihan älyttömästi. yhtä anteeksiantamatonta kuin tuo että tuntematon raiskaa. raiskaus=seksuaalinen väkivalta

Hei, meistä ei kukaan ole siinä tilanteessa ollut mistä siinä oli kyse. Ja jos sä et oikeasti pistä vastaan, toinen ei välttämättä kiimoissaan oikeasti huomaa. Siinä tilanteessa mies ei tiedä "raiskanneensa" kun ei suoraan sanota että painu nyt v*ttuun siitä ja potki kulkusille.

No mä en jaksa uskoa, että kukaan vahingossa laittaa kätensä toisen suulle. Ja mistä tiedät, onko nainen huutanut apua/muuten vastustellut? Luin aloituksen monta kertaa ja selvästi mies oli ymmärtänyt, ettei nainen halua jatkaa. Etkö sinä jättäisi miestäsi tuossa tapauksessa??

 
Ahaa. Eli naisen pitää ruveta raihimaan ja potkia miestä, silloin se vaan on raiskaus. Jos nainen vaan sanoo ei, sekö on vain seksuaalista väkivaltaa?

Miksi on niin vaikea myöntää, että se oli raiskaus. ihan tasan tarkkaan se.

Poliisi sanoi, että "ei" riittää. Minulle sanottiin niin. ja minäkin sanoin vain ei.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Ahaa. Eli naisen pitää ruveta raihimaan ja potkia miestä, silloin se vaan on raiskaus. Jos nainen vaan sanoo ei, sekä on vain seksuaalista väkivaltaa?

Miksi on niin vaikea myöntää, että se oli raiskaus. ihan tasan tarkkaan se.

No takaanpa että aika moni nainen on siis raiskattu.. huomenna siis poliisilaitokset on täynnä kun mammat ryntää tekemään rikosilmotuksia
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
No mä en jaksa uskoa, että kukaan vahingossa laittaa kätensä toisen suulle. Ja mistä tiedät, onko nainen huutanut apua/muuten vastustellut? Luin aloituksen monta kertaa ja selvästi mies oli ymmärtänyt, ettei nainen halua jatkaa. Etkö sinä jättäisi miestäsi tuossa tapauksessa??

Ei mun tarttis ku sellasta ei pääsis käymään ettei se huomais jos mua sattuis. Mä en jumalauta spekuloi sitä onko se tapahtunut oikein vai väärin vaan nimenomaan sitä saatanan termiä. Koska tottakai se itse tapahtuma on ollut väärin sikäli mikäli mies on huomannut, mutta mitä vittua mä sille voin?
 
Onko sekään sitten raiskaus kun kolme miestä (tuttua) raiskaa 16 vuotiaan, joka vapaaehtoisesti on heidän autoonsa lähtenyt eikä laittanut vastaan tappelemalla? Ihan vitun sama mikä on oikea termi, arvet on ikuiset ja sattuu yhtä lujaa!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Ahaa. Eli naisen pitää ruveta raihimaan ja potkia miestä, silloin se vaan on raiskaus. Jos nainen vaan sanoo ei, sekö on vain seksuaalista väkivaltaa?

Miksi on niin vaikea myöntää, että se oli raiskaus. ihan tasan tarkkaan se.

Poliisi sanoi, että "ei" riittää. Minulle sanottiin niin. ja minäkin sanoin vain ei.

Koska life is vittu hard :'(
 
puhut miehen kiimasta ja loppuhuipennuksesta ja sitä ettei mies ole ehkä tajunnut. Miksi se käsi suulla? Puhut myöskin siitä, että itse koet raiskauksen kun vieras nussii puskassa. Ok, sinä koet niin, muttei se ole minkään valtakunnan yleinen näkökulma. Kuten jo sanoin, sinun näkökulmasi on jo selväksi tullut ja se ei edistä uhrin asemaa. Sitäkö haluat? Mitä muuta kannatat? naiset armeijaan ja hellan ja nyrkin ääreen?
 
Alkuperäinen kirjoittaja tuike:
Onko sekään sitten raiskaus kun kolme miestä (tuttua) raiskaa 16 vuotiaan, joka vapaaehtoisesti on heidän autoonsa lähtenyt eikä laittanut vastaan tappelemalla? Ihan vitun sama mikä on oikea termi, arvet on ikuiset ja sattuu yhtä lujaa!

Tarttee taas ottaa niin saatanan sanatarkkaan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja cothis:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Ahaa. Eli naisen pitää ruveta raihimaan ja potkia miestä, silloin se vaan on raiskaus. Jos nainen vaan sanoo ei, sekö on vain seksuaalista väkivaltaa?

Miksi on niin vaikea myöntää, että se oli raiskaus. ihan tasan tarkkaan se.

Poliisi sanoi, että "ei" riittää. Minulle sanottiin niin. ja minäkin sanoin vain ei.

Koska life is vittu hard :'(

Vastaat epäasiallisesti, enkä tajua miksi.
 
Alkuperäinen kirjoittaja järkyttynyt:
puhut miehen kiimasta ja loppuhuipennuksesta ja sitä ettei mies ole ehkä tajunnut. Miksi se käsi suulla? Puhut myöskin siitä, että itse koet raiskauksen kun vieras nussii puskassa. Ok, sinä koet niin, muttei se ole minkään valtakunnan yleinen näkökulma. Kuten jo sanoin, sinun näkökulmasi on jo selväksi tullut ja se ei edistä uhrin asemaa. Sitäkö haluat? Mitä muuta kannatat? naiset armeijaan ja hellan ja nyrkin ääreen?

Tottakai naiset armeijaan, miksei? Ja hellan edessä meillä pyörii mua enemmän äljäke, et tsori :saint:
 
Alkuperäinen kirjoittaja cothis:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
No mä en jaksa uskoa, että kukaan vahingossa laittaa kätensä toisen suulle. Ja mistä tiedät, onko nainen huutanut apua/muuten vastustellut? Luin aloituksen monta kertaa ja selvästi mies oli ymmärtänyt, ettei nainen halua jatkaa. Etkö sinä jättäisi miestäsi tuossa tapauksessa??

Ei mun tarttis ku sellasta ei pääsis käymään ettei se huomais jos mua sattuis. Mä en jumalauta spekuloi sitä onko se tapahtunut oikein vai väärin vaan nimenomaan sitä saatanan termiä. Koska tottakai se itse tapahtuma on ollut väärin sikäli mikäli mies on huomannut, mutta mitä vittua mä sille voin?

:hug: olen pahoillani että joku/jotkut ottaa sut nyt lokaämpäriksi johon kaatavat kaikki negatiiviset tunteensa ja traumansa. Pitäisi tietysti heitäkin yrittää ymmärtää, että traumaattinen kokemus takana ja ajatus ei siksi kulje ihan täysillä, mutta alkaa jo tympiä puolestasi, kun sut haukutaan ihan vain siksi että käytät asiasta eri sanaa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja cothis:
Alkuperäinen kirjoittaja tuike:
Onko sekään sitten raiskaus kun kolme miestä (tuttua) raiskaa 16 vuotiaan, joka vapaaehtoisesti on heidän autoonsa lähtenyt eikä laittanut vastaan tappelemalla? Ihan vitun sama mikä on oikea termi, arvet on ikuiset ja sattuu yhtä lujaa!

Tarttee taas ottaa niin saatanan sanatarkkaan.

Miksi tuo oikea termi on sulle nyt niin kamalan iso asia, että koko inhottava tapahtuma jää sen varjoon?

Ja miten se pitää ottaa, jos ei sanatarkkaan keskustelupalstoilla? Rivien välistäkö pitää lukea?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja cothis:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Ahaa. Eli naisen pitää ruveta raihimaan ja potkia miestä, silloin se vaan on raiskaus. Jos nainen vaan sanoo ei, sekö on vain seksuaalista väkivaltaa?

Miksi on niin vaikea myöntää, että se oli raiskaus. ihan tasan tarkkaan se.

Poliisi sanoi, että "ei" riittää. Minulle sanottiin niin. ja minäkin sanoin vain ei.

Koska life is vittu hard :'(

Vastaat epäasiallisesti, enkä tajua miksi.

Koska men jaksa vääntää tätä samaa termi-asiaa kun sitä ei nyt ymmärretä kuitenkaan, ja mä sentään olen tässä jo parin sivun verran yrittänyt vääntää.
Joten toki, mä puolustan raiskareita ja mun mielestä niiden kaikkien kuuluis kulkea vapaalla jalalla ilman rangaistuksia :heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
:hug: olen pahoillani että joku/jotkut ottaa sut nyt lokaämpäriksi johon kaatavat kaikki negatiiviset tunteensa ja traumansa. Pitäisi tietysti heitäkin yrittää ymmärtää, että traumaattinen kokemus takana ja ajatus ei siksi kulje ihan täysillä, mutta alkaa jo tympiä puolestasi, kun sut haukutaan ihan vain siksi että käytät asiasta eri sanaa.

Kiitos *:hug: takas* Muakin alkaa tympiä tämä toistelu :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja järkyttynyt:
keskustelija nyt linjoilla, pitää kiroilla ja sönköttää kuin pikkulikka. Oletko kännissä vai muuten vain ihan marsista, cothis?

Voimasanat käyttöön kun ei normaali puhe mene perille.
 
Alkuperäinen kirjoittaja järkyttynyt:
keskustelija nyt linjoilla, pitää kiroilla ja sönköttää kuin pikkulikka. Oletko kännissä vai muuten vain ihan marsista, cothis?

Onko tuo tasapainoista, että haukut naudaksi, känniseksi,..? Kyllä jotkut olis sanonut sulle takaisin jo tosi pahasti kun aiheettomasti nimittelet :/
 
Alkuperäinen kirjoittaja järkyttynyt:
keskustelija nyt linjoilla, pitää kiroilla ja sönköttää kuin pikkulikka. Oletko kännissä vai muuten vain ihan marsista, cothis?

Eipä toi sunkaan teksti ole asiallista;, mistäs tiedät cothisin kokemuksia?
 
Alkuperäinen kirjoittaja cothis:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja cothis:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Ahaa. Eli naisen pitää ruveta raihimaan ja potkia miestä, silloin se vaan on raiskaus. Jos nainen vaan sanoo ei, sekö on vain seksuaalista väkivaltaa?

Miksi on niin vaikea myöntää, että se oli raiskaus. ihan tasan tarkkaan se.

Poliisi sanoi, että "ei" riittää. Minulle sanottiin niin. ja minäkin sanoin vain ei.

Koska life is vittu hard :'(

Vastaat epäasiallisesti, enkä tajua miksi.

Koska men jaksa vääntää tätä samaa termi-asiaa kun sitä ei nyt ymmärretä kuitenkaan, ja mä sentään olen tässä jo parin sivun verran yrittänyt vääntää.
Joten toki, mä puolustan raiskareita ja mun mielestä niiden kaikkien kuuluis kulkea vapaalla jalalla ilman rangaistuksia :heart:

No kun lain mukaan tuon termi ihan oikeasti olisi se raiskaus, joten en todella ymmärrä, miksi siitä pitää vängätä. Se tuntuu asian vähättelyltä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja cothis:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
No mä en jaksa uskoa, että kukaan vahingossa laittaa kätensä toisen suulle. Ja mistä tiedät, onko nainen huutanut apua/muuten vastustellut? Luin aloituksen monta kertaa ja selvästi mies oli ymmärtänyt, ettei nainen halua jatkaa. Etkö sinä jättäisi miestäsi tuossa tapauksessa??

Ei mun tarttis ku sellasta ei pääsis käymään ettei se huomais jos mua sattuis. Mä en jumalauta spekuloi sitä onko se tapahtunut oikein vai väärin vaan nimenomaan sitä saatanan termiä. Koska tottakai se itse tapahtuma on ollut väärin sikäli mikäli mies on huomannut, mutta mitä vittua mä sille voin?

Kerros nyt kuitenkin selkein sanoin, mikä tekee tapauksesta "ei-raiskauksen"? Sekö, että nainen _aluksi_ suostui seksiin?

 
Tässä teille tietoa raiskauksen virallisesta määritelmästä, sekä muista seksuaalirikoksista.
Myöskään minun mielestäni eilisessä ketjussa ei ollut kyse raiskauksesta vaan pakottamisesta sukupuoliyhdyntään.

Virallinen määritelmä rikoslaissa
20 luku. Seksuaalirikoksista


1 §. Raiskaus. Joka pakottaa toisen sukupuoliyhteyteen käyttämällä henkilöön kohdistuvaa väkivaltaa tai uhkaamalla käyttää sellaista väkivaltaa, on tuomittava raiskauksesta vankeuteen vähintään yhdeksi ja enintään kuudeksi vuodeksi.

Raiskauksesta tuomitaan myös se, joka saatettuaan toisen tiedottomaksi taikka pelkotilaan tai muuhun sellaiseen tilaan, jossa hän on kykenemätön puolustamaan itseään, käyttämällä puolustuskyvyttömyyttä hyväkseen on sukupuoliyhteydessä hänen kanssaan.

Yritys on rangaistava.

2 §. Törkeä raiskaus. Jos raiskauksessa

1. aiheutetaan tahallisesti toiselle vaikea ruumiinvamma, vakava sairaus tai hengenvaarallinen tila,

2. rikoksen tekevät useat tai siinä aiheutetaan erityisen tuntuvaa henkistä tai ruumiillista kärsimystä,

3. rikos tehdään erityisen raa'alla, julmalla tai nöyryyttävällä tavalla tai

4. käytetään ampuma- tai teräasetta tai muuta hengenvaarallista välinettä taikka muuten uhataan vakavalla väkivallalla

ja raiskaus on myös kokonaisuutena arvostellen törkeä, rikoksentekijä on tuomittava törkeästä raiskauksesta vankeuteen vähintään kahdeksi ja enintään kymmeneksi vuodeksi.

Yritys on rangaistava.

3 §. Pakottaminen sukupuoliyhteyteen. Jos raiskaus, huomioon ottaen väkivallan tai uhkauksen vähäisyys taikka muut rikokseen liittyvät seikat, on kokonaisuutena arvostellen lieventävien asianhaarojen vallitessa tehty, rikoksentekijä on tuomittava pakottamisesta sukupuoliyhteyteen vankeuteen enintään kolmeksi vuodeksi.

Pakottamisesta sukupuoliyhteyteen tuomitaan myös se, joka muulla kuin 1.§:n 1. momentissa mainitulla uhkauksella pakottaa toisen sukupuoliyhteyteen.

Yritys on rangaistava.

4 §. Pakottaminen seksuaaliseen tekoon. Joka väkivallalla tai uhkauksella pakottaa toisen ryhtymään muuhun kuin 1.§:ssä tarkoitettuun seksuaaliseen tekoon tai alistumaan sellaisen teon kohteeksi ja se olennaisesti loukkaa toisen seksuaalista itsemääräämisoikeutta, on tuomittava pakottamisesta seksuaaliseen tekoon sakkoon tai vankeuteen enintään kolmeksi vuodeksi.

Yritys on rangaistava.

 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä