Voi ei Stella, pahoittelut mummisi poismenosta. Vaikka ehkä odotettuakin, niin onhan se aina kauhean surullinen asia

Lämmin halaus lähtee täältä virtuaalisesti. Munkin ukki on jo toisissa maailmoissa, ei siis enää ulkoile tai muutenkaan tiedä päivistä tai vuodenajoista, mutta yhä tässä elämässä sinnittelee

Rankkaa hänen puolisolleen kyllä, kun on "vauva" hoidettavana, vaikka niin rakas ihminen onkin.
Ja siitä toiseen puoleen elämässä - Julian perheessä iso, ihana päivä tänään. Voihan vautsi wau, mahtis juttu. Kiva, että saadaan taas viestinvälittäjä.
Onnittelut Keijulle myös minulta! Yksi päivä havahduin, miten pitkällä säkin olet jo raskaudessa! Ja miten ihanan vauvarikas kesä me taas saadaan

Hyvä, että kaikki kunnossa lääkärissä, vaikka ilmeisen kipeät liitoskivut on. Jännä, miten raskaus tuntuu "eri" paikoissa ihmisillä, mä en edes tiedä, mitä liitoskivut on, ja mähän olin menossa vielä spinninkiinkin samana päivänä, kun synnytin, kun taas yksi raskaana ollut salituttu ei voinut spinnata lainkaan koko raskausaikana, kun sattui alapäähän. Kaiketi se on just vauvan ja kohdun asennosta kiinni, ja ruuminrakenteestakin?
Harmi Stella teidän sormiväriepisodia. Ottaa varmasti päähän, vaikka minkäs sille mahtaa. Mä en ole just tuosta syystä esitellyt Matskulle vielä mitään värikyniä tai vastaavia, koska suutuspäissään värittäis ihan satavarmasti lattiat, matot ja seinät.
Sitten kun älliä on vähän enemmän, niin aletaan värityspuuhiin
Tervehtymistä Nekku, eikä mitään paineita spostiliikenteeseen. Ehtiihän sitä.
Hih, Julialle pitikin sanoman - siis paremminkin jo eilen - että nauti tosiaan omasta pikkurauhastasi kun vielä voit. Nimittäin tämä elämä nyt näiden kahden kanssa...huh hah hei. Kyllä tämä vain laihduttava elämäntapa on

Jo nyt joustonauhahousut, ja siis hieman reilumman koon pöksyt, pyörii mun päällä. Että ihan hyvin nämä kilot karisee. Etenkin illat on yhtä härdelliä, silloin yleensä vauva itkee eniten ja M vetää itkuista kierroksia, ja siis suoraan sanottuna riehuu ja taistelee vastaan _kaikesta_. Voitte uskoa, että illan olut- tai viinilasillista odottamalla odottaa, eikä suklaalevykään kaapissa kauaa homehdu

Että onhan tämä aikamoista hulinaa, mutta toisaalta sellaista kuin odotinkin. Onneksi meillä miehen kanssa huumori kukkii, ja revitään pieniä oman ajan hetkiä vaikka mistä. Mielikuvitus on vain kattona, heh. Vaikka sit saunanlauteille minuutti ennen muuta pesuetta =)
Pitääkin ottaa tuo raparperiohje talteen, en nimittäin ole koskaan perustanut kasvista. Mutta ehkäpä näiden kehujen myötä minäkin innostuisin leipomaan ko. piirasta.
Harmi tosiaan Illin vesirokkoa. Pitikin sattua ikävään saumaan. Mutta onpahan sitten sairasteltu, jos jotain positiivista pitää hakea.
Tänään taas lätkää. Viime matsi jäi väliin, koska nukuin just ( ja vain....) sen hetken. Tyttö syö vain kahdesti yössä, mutta ne hetket on sitten piiiiitkiä. Jotkut sanoo, että vartissa-20min:ssa pitäisi onnistua yösyöttö, mutta meillä on enemmänkin 45 min...Ja tytöllä on niin napakka imuote, ettei siinä voi itse millään lailla torkkua samalla, koska imetyksen todellakin "tuntee". Toisaalta annoin lisämaitoa illalla ja sen voimin nukkui onneksi puoli kolmeen, kun normisti olisi herännyt jo 01 mennessä.
Liinasta vielä. Mä olen saanut pitkän kudotun liinan ystävältä, ja aionkin siirtyä sen käyttöön, kun viimein opin sidonnan. Rengasliina on näppärämpi, mutta valveilla tyttö ei oikein siinä viihdy, koska ei näe mitään ja on muutenkin aika sykkyrällä. Nukkuis joo, mutta silloin lasken hänen mieluummin sängylle tms. On varmaan makuasia, onko trikoinen vai kudottu parempi, mun kamu preferoi tuota kudottua. Kai sellaiseen liinaan voi näinkin pienen laittaa pystyasentoon, kunhan on hyvin tuettuna niska, selkä ja pää? Pystyasennossa meinaan tuntuu viihtyvän parhaiten, että näkee.
Mitäs vielä..On taas vähän puuropää, kun plikka heräsi jo kuuden pintaan...Mukavia viikendejä ja hurmiollisia lätkäkisakatsomoita ;-) Mä koitan miettiä jotain herkkua tarjolle, kun tulee pari kamua seuraamaan peliä. Varmaan aika popparilinjalla.
Ai, niin tulenhan mä toki Julian uutiset katsomaan! Adios siis hetkeksi.