Tahkoojaplussat 72

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Julia*
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Oltiinkin Gissan kanssa samaan aikaan linjoilla, kiva kuulla susta! Huonotuulisuus on tuttua, mulla kans menee välillä hermo ihan naurettavista asioista. Kiukutellaan yhdessä :)

Liikelaskennasta ainakin sen verran että Vauva-lehden sivuilla odotuskalenterissa neuvotaan seuraamaan liikkeitä päivittäin viikot 31-40.

Tiitulle piti kans muistaa kommentoida tuota ruokahaluttomuutta. Mulla oli noilla samoilla viikoilla kans sitä ettei ruoka oikein maistunut ja söin välillä tosi vähän, ei vaan ollut nälkä. Silloin oli myös makeanhimoa. Nyt se alun jatkuva nälkä on taas palannut ja kaikki makea ällöttää kuten alkuraskaudessakin. Hassua koska kaiken järjen mukaan nyt sillä mahalaukulla vasta pitäisikin olla vähän tilaa? Mutta kai bebe kasvaa ja kerää rasvakerrosta sen verran vauhdilla että vaatii omansa jatkuvasti.

Äitini on käymässä ja leikittää Ilonaa. Ajattelin tulla tänne kun nyt vielä pääsen.

Jesh, supistelut ovat lähes kokonaan kaikonneet ja jalatkin taas liikkuvat. Kyykkiminen ei tosin enää onnistu, sattuu, enkä meinaa päästä ylös.
Kyllä tästä komeasti huomis-aamuun selvitään :)
Vauva on tosi alhaalla ja vatsani on hassun muotoinen kun vauvan pää törröttää tuossa navan yläpuolella. Hih hih.
Juu, Stellalle sitten viestiä kun tokenen sen verran.

Ilonalla puhkesi eilen vesirokko toden teolla. Ei sitten aiemmin ne näppylät olleetkaan rokkoa. Nyt on selviä vesikellukoita ja lisää näyttää jatkuvasti tulevan. Tytöstä ei muuten huomaisi, että on sairaana, virtaa riittää..
Mua harmittaa kovasti tuo rokko, sillä sehän tarkoittaa sitä, että Ilona ei voi tulla vauvaa ja mua katsomaan sairaalaan. Nyyh.
Muutenkin vähän säätämistä ja varmistelemista, sillä Ilona menee tänään illalla mummille hoitoon ja mummi taas on syöpäsairas, joka ei tarvisi huonoon immunotasapainoonsa (mistäs ton sanan keksin..) mitään häiritseviä tekijöitä.
Nyt päivän aikana asia on varmistettu häntä hoitavalta lääkäriltä, sai luvan olla Ilonan kanssa.

Stellalle mielen virkistystä, vaikka sitten jumpaten.

Voi Nellan lentsuja. Paranemista.
Mää en edes yrittänyt katsoa lätkää. Miehellä oli kello soittamassa, nukkui alkuyön(kin) sohvalla etten mää heräis kellonsoittoon. Nukuinkin melko hyvin kun maha antoi olla rauhassa :)

Raparperit kasvaa kohisten myös meidän pihassa ja kuola valuu kun ajattelen piirakkaa. Kiisseliä oon jo tehnyt ja Ilonakin tykkää siitä.
Tässä maukas piirakka ohje:

Isoäidin raparperipiirakka

6-8 hlölle
Pohja:
2 munaa
200g sokeria
1 dl maitoa
1 dl kuohukermaa
1 dl voisulaa
2 tl leivinjauhetta
4 dl vehnäjauhoja
Täyte:
0,5 litraa kuorittua ja paloiteltua raparperia
50 g pehmeää voita
100 g sokeria
1 dl vehnäjauhoja

Kuumenna uuni 200-asteiseksi. Voitele suorakaiteen muotoinen, pinnoitettu, noin 30 senttiä leveä ja 40 pitkä uunivuoka tai vuoraa tavallinen vuoka leivinpaperilla.
Sekoita munat ja sokeri hyvin. Lisää maito, kerma ja voisula.
Sekoita leivinjauhe ja jauhot ja lisää seos nestepohjaan. Sekoita sen verran, että saat tasaisen taikinan. Levitä taikina vuokaan.
Pane raparperinpalat tasaisesti taikinan pinnalle. Nypi käsin pehmeä voi, sokeri ja jauhot murumaiseksi seokseksi ja ripottele piirakan päälle.
Paista kauniin ruskeaksi, noin 25-30 minuuttia.

Voih, kuka tekisi tuota mulle!!! Jos viedään Ilona jo ajoissa mummille, niin mikä etten vielä herkuttelisi. Tosin mun pitää tehdä illalla vielä suolentyhjennyskin. Ei taida sopia yksiin..höh.

Onneksi Keijukainen sulla paikat kiinni. Mulla toisin päin, ei pehmennyt, mutta auennut.
Liikelaskentaan kehotetaan neuvolassa loppuaikoina, mua ihan vasta viime viikkoina. Sillainhan sitä neuvotaan, että JOS EPÄILEE ettei vauva ole päivän aikana liikkunut niin sitten seuraa tunnin ajan ja jos ei sittenkään mitään, niin juo tai syö jotain makeaa ja asettuu makaamaan vasemmalle kyljelle ja laskee vielä toisen tunnin.

Jahas, nyt riittää löpinät mun osalta, nautiskelen vähän omasta rauhasta kun tuo Mummu on täällä. Luen vaikka KOKONAISEN Aamulehden. Tiedä koska seuraavan kerran. Hih.

Laitan sitten kuulumaan Stellan kautta huomenissa. Iltaan mennessä kaiketi.
Moron!

Voi vitsit toi Julian raparperipiirakka ja suolihuuhtelu kommentti oli hauska :)
Huomenna se sitten tapahtuu, jännitää ihan mielettömästi sun puolesta, onnea matkaan :)

Mulle vaihdettiin se kierukka tänään...auts, tuntui tosi inhottavalle. Kuparikierukan asennus oli paljon "mukavampi" toimenpide kun tän hormoonikierukan. Nyt kauheet menkkapoltot vatsassa..

Riinuska laitoin spostia.

Voi pöh, sairastelevia lapsosia, huspois kaikki sairaudet.

Kiirettä töissä, täytynee jatkaa juttuja myöhemmin..

Unohdin, Aniliinille tietysti myöhästyneet synttärionnittelut myös!! Paljon härkäpäitä, mutta minä ja Nasuppi ollaankin kaksosia just ja just. Oliko Julia kans? Ja kiitos raparperiohjeesta, kuulosti erittäin namilta!! Täytyy kokeilla! Itselläni oli joskus hyvä resepti kans mutta olen hukannut sen. Pitää koittaa etsiä.

Paljon onnea vaan Keiju! Äh, eihän tässä vielä vanhoja olla;) Hyvä, että kaikki oli kunnossa, vaikka vähän pehmenemistä olikin, mutta jos kerran kuuluu asiaan, niin ok. Vau, ei sulla ole enää kauaa töitä, toivottavasti pystyt olemaan halusi mukaan.

Paljonko niitä liikkeitä pitäisi olla tuon liikelaskennan mukaan?

Hyvä, että muillakin on ollut ruokahaluttomuutta. Sinänsä en siitä ollut huolissani, ihan järkeenkäypää. Täytyy vaan yrittää pitää ruokailurytmistä kiinni, että saa kaikki tarvittavat rakennusaineet...

Ai gissa ja Keiju ärtsyilee?;) Mulla ei (vielä) ole ilmennyt, olen ollut tasaisen hyväntuulinen. Ehkä tosiaan nämä ylimääräiset hormoonit sopii mulle, kun silloin hoitojenkaan aikana ei lääkkeet aiheuttaneet mitään mielialamuutoksia. Vaikka kerkiäähän tässä, jos tuo fyysinenkin olo alkaa olemaan tuskaisempi, niin varmasti vaikuttaa psyykkeeseenkin.

Voi, Ilonalle paranemisia vesirokosta, sattuipa kurjaan aikaan, jos sairaalavierailu jää sen takia väliin. Toisaalta hyvä sairastaa se jo pienenä. Julialle peukut ja varpaat pystyssä huomiselle, toivotaan, että kaikki sujuu hyvin. Jännää:)

Aniliinille myöhästyneet synttärionnittelut täältäkin!! Me ollaankin sitten ihan samanikäisiä, 30 tulee mullakin täyteen reilun viikon päästä.

Keijulle laitoinkin onnittelut tuonne toiselle puolelle. Mä olen taas jämähtänyt sinne, ja muutenkin vähänlaisesti olen kirjoitellut viime aikona. Jospa tästä taas aktivoituisi.

Julian tilanne jänskättää, huomenna kuulumisia odotellessa!

Nysse Julia on jo tositoimissa! Kovasti on ajatuksissa. Aatelkaa plikat, hurjaa! Muakin nauratti yhtälö raparperipiirakasta ja suolentyhjennyksestä, heh.

Melkoiseen aikaan tosiaan Illi sai vesirokon. Mitenkäs se sopii yhteen vastasyntyneen kanssa kotona??? Toivottavasti Ilona pääsee vähällä. Se tauti tosiaan kannattaa sairastaa pienenä. Meille olisi ollut tartunta tarjolla viime kesänä, mutta ei otettu, kun oltiin just lomalle jäämässä.

Töissä jo eilen, vaikka ei varmaan olisi pitänyt. Hitto tätä tautia. Tänään onneksi ehkä jo hitusen parempi tänään. Toivottavasti Neltsillä ei kestä yhtä kauan. Jos en olisi jäämässä just ä-lomalle en tosiaan olisi ollut näin työn sankari.

gissa, mulle on sanottu liikelaskennasta, ettei tarvii todellakaan rutiinisti tehdä, kunhan huomaa beben liikkuvan päivän aikana. Mä en ikinä ole tehnyt sellaista varsinaista laskentaa. Hulluksihan siinä tulisi helposti.

Hyvä, että Keijulla kaikki kunnossa. Menitkö siis suppareiden vuoksi lääkäriin vai miksi?

Uuh, Stellalla ollut melkoista pyöritystä. Yksinolo on kertakaikkista luksusta. Mä avauduin miehelle just tosta sen bluesini aikana ja tajusi kyllä, että sitä välillä kaipaan. Hän on kuitenkin huomattavasti useammin yksin kotona kuin minä, koska L kulkee kyläluutana mun mukanani niin paljon.

P ja Molly, oon teille spostit velkaa! Sorry, yritän ehtiä. P, pitikin sulle sanoa, että jos kärryttelet näillä kulmilla, soittele, tuun ulos ihastelemaan likkaa ja Masaa!

Hei liinailijat, pärjääkö tällainen noviisiuuno 5 m:n trikooliinan kanssa??? Sellainen olisi edukkaasti saatavissa, taisi olla Me&Mama-merkkinen.

Jee, viikkis on jo ovella. Tänään jaksaa meitsikin katsoa lätkää. ;-)

Pikaiset moit!

Nekku, mulla oli kyseinen liina ja ihan helposti opin! Yksi sitomistapa riitti ainakin mulle.

Julia on tosiaan tositoimissa, hurjaa ja JÄNNÄÄ ennenkaikkea!

Kivaa lukea taas ihan pikkuisten vauvojen touhuista, tuntuu että tuo oma likka on jo niin iso.. Nyt on kyllä ihanaa aikaa V:n kanssa, kun jaksaa koko päivän touhuilla pirteänä aamusta iltaan yksillä unilla hyvin. Vähän aikaa sitten oli aika väsynyt kummastakin päästä päivää. Myös puuhastelee tosi paljon kaikkea uutta koko ajan, kirjat on tosi pop tällä hetkellä, kiipeää syliin kirja kädessä lukemaan vähän väliä. Puhetta ei tule yhtään, ÖH kuvaa kaikkea...=)

Toivottavasti Pirittalla univaikeudet on helpottaneet, symppaan sua siinä että itsekin kärsin taas jotain unettomuusjaksoa, pari viikkoa on mennyt niin ettei uni tule illalla ennen puolta yötä, ja aamuyöstä taas valvon. Tämä yhdistettynä tasan kello kuuden herätykseen pukkaa käymään raskaaksi. Että hyviä neuvoja vastaanotetaan...ostin jo jotain luontaistuotetta, mutta ei ainakaan vielä vaikuttanut mihinkään. Seuraava konsti onkin sitten lauantainen tyttöjen ilta ja peruskännit... ;-) Heh, mummu hoitaa Vanessaa sunnuntai-iltapäivään, joten meikäläinen lähtee Helsingin yöhön eka kerran kahteen vuoteen. Jes! Pääsee tanssimaan!

Mun mummuni teki tänään aamulla tilaa Julian vauvalle. Itkettää, vaikka hänen lähtöään osattiin odottaa ja toisaalta kuolema oli mummulle varmasti helpotus, jos niin voi sanoa. Loppuaika oli jo ihan muuta kuin elämisen arvoista elämää. Muistot pyörivät päässä ja saavat silmät vettymään.

No mutta iloista on se, että tänään syntyy uusi tahkoojavaavi! Jännittyneenä odotan Tekstaria.

Mun piti siihen Gissan liikelaskentaan sanoa, että mulle annettiin molemmista lapsista neuvolassa se papru jollain tietyllä viikolla ja sanottiin, että kannattaa tehdä laskentaa vasta sitten, jos itseä alkaa huolestuttaa liikkumattomuus. Eli että ei tarvitse kenenkään muun takia alkaa laskea liikkeitä, jos itse on tyytyväinen tuntemuksiinsa. Mä en koskaan tehnyt sitä varsinaista laskentaa, mutta muutaman kerran menin pikälleni kuulostelemaan liikkeitä ja hölskyttelin mahaa, jos tuntui siltä, ettei liikkeitä ollut tuntunut viime aikoina. En enää muista sen liikelaskennan ohjeita, Tiitu niitä taisi kysellä.

Äh, Leo melskaa yläkerrassa. Unentulo kestää nykyään pitkään ja poika vaeltelee ympäriinsä.

Voi hitsiläinen Ilonan vesirokkoa. Osui kyllä pahaan saumaan. Jos sektiosta pitää olla lähes viikkokin sairaalassa, niin se on pitkä aika olla erossa.

Ihana raparperipiirakan ohje, pitää kokeilla. Meillä taitaa olla just sen verran rapskua pihassa. Tein muuten eilen elämäni ekan kerran juustokakkua kun tuli vieraita. Onnistui ihan hyvin ja se maistui kesäiseltä mansikoiden kera.

Voi kökkö Nekun tautia. Hus, pois!

Mä en tajunnut onnitella Keijua eilen, sorry. Myöhäiset onnitteluhalit! (ikä on vain numero ja sä olet kyllä ikääsi nuoremman oloinen)

Auts, Mariskan kierukan asennus kuulosti kurjalta. Ei ole helppoa ehkäiseminen ja siinäkin saa nainen kantaa fyysiset tuskat. Epäreilua.

Nyt on taas kertynyt jos jonkinlaista hommaa, joten pakko alkaa töihin nyt kun naperot ovat tainnuksissa. Palataan asiaan illemmalla, kun Julian kuulumiset ovat saapuneet.

Voi ei Stella, pahoittelut mummisi poismenosta. Vaikka ehkä odotettuakin, niin onhan se aina kauhean surullinen asia :( Lämmin halaus lähtee täältä virtuaalisesti. Munkin ukki on jo toisissa maailmoissa, ei siis enää ulkoile tai muutenkaan tiedä päivistä tai vuodenajoista, mutta yhä tässä elämässä sinnittelee :-) Rankkaa hänen puolisolleen kyllä, kun on "vauva" hoidettavana, vaikka niin rakas ihminen onkin.

Ja siitä toiseen puoleen elämässä - Julian perheessä iso, ihana päivä tänään. Voihan vautsi wau, mahtis juttu. Kiva, että saadaan taas viestinvälittäjä.

Onnittelut Keijulle myös minulta! Yksi päivä havahduin, miten pitkällä säkin olet jo raskaudessa! Ja miten ihanan vauvarikas kesä me taas saadaan :-) Hyvä, että kaikki kunnossa lääkärissä, vaikka ilmeisen kipeät liitoskivut on. Jännä, miten raskaus tuntuu "eri" paikoissa ihmisillä, mä en edes tiedä, mitä liitoskivut on, ja mähän olin menossa vielä spinninkiinkin samana päivänä, kun synnytin, kun taas yksi raskaana ollut salituttu ei voinut spinnata lainkaan koko raskausaikana, kun sattui alapäähän. Kaiketi se on just vauvan ja kohdun asennosta kiinni, ja ruuminrakenteestakin?

Harmi Stella teidän sormiväriepisodia. Ottaa varmasti päähän, vaikka minkäs sille mahtaa. Mä en ole just tuosta syystä esitellyt Matskulle vielä mitään värikyniä tai vastaavia, koska suutuspäissään värittäis ihan satavarmasti lattiat, matot ja seinät.
Sitten kun älliä on vähän enemmän, niin aletaan värityspuuhiin ;)

Tervehtymistä Nekku, eikä mitään paineita spostiliikenteeseen. Ehtiihän sitä.

Hih, Julialle pitikin sanoman - siis paremminkin jo eilen - että nauti tosiaan omasta pikkurauhastasi kun vielä voit. Nimittäin tämä elämä nyt näiden kahden kanssa...huh hah hei. Kyllä tämä vain laihduttava elämäntapa on :D Jo nyt joustonauhahousut, ja siis hieman reilumman koon pöksyt, pyörii mun päällä. Että ihan hyvin nämä kilot karisee. Etenkin illat on yhtä härdelliä, silloin yleensä vauva itkee eniten ja M vetää itkuista kierroksia, ja siis suoraan sanottuna riehuu ja taistelee vastaan _kaikesta_. Voitte uskoa, että illan olut- tai viinilasillista odottamalla odottaa, eikä suklaalevykään kaapissa kauaa homehdu ;) Että onhan tämä aikamoista hulinaa, mutta toisaalta sellaista kuin odotinkin. Onneksi meillä miehen kanssa huumori kukkii, ja revitään pieniä oman ajan hetkiä vaikka mistä. Mielikuvitus on vain kattona, heh. Vaikka sit saunanlauteille minuutti ennen muuta pesuetta =)

Pitääkin ottaa tuo raparperiohje talteen, en nimittäin ole koskaan perustanut kasvista. Mutta ehkäpä näiden kehujen myötä minäkin innostuisin leipomaan ko. piirasta.

Harmi tosiaan Illin vesirokkoa. Pitikin sattua ikävään saumaan. Mutta onpahan sitten sairasteltu, jos jotain positiivista pitää hakea.

Tänään taas lätkää. Viime matsi jäi väliin, koska nukuin just ( ja vain....) sen hetken. Tyttö syö vain kahdesti yössä, mutta ne hetket on sitten piiiiitkiä. Jotkut sanoo, että vartissa-20min:ssa pitäisi onnistua yösyöttö, mutta meillä on enemmänkin 45 min...Ja tytöllä on niin napakka imuote, ettei siinä voi itse millään lailla torkkua samalla, koska imetyksen todellakin "tuntee". Toisaalta annoin lisämaitoa illalla ja sen voimin nukkui onneksi puoli kolmeen, kun normisti olisi herännyt jo 01 mennessä.

Liinasta vielä. Mä olen saanut pitkän kudotun liinan ystävältä, ja aionkin siirtyä sen käyttöön, kun viimein opin sidonnan. Rengasliina on näppärämpi, mutta valveilla tyttö ei oikein siinä viihdy, koska ei näe mitään ja on muutenkin aika sykkyrällä. Nukkuis joo, mutta silloin lasken hänen mieluummin sängylle tms. On varmaan makuasia, onko trikoinen vai kudottu parempi, mun kamu preferoi tuota kudottua. Kai sellaiseen liinaan voi näinkin pienen laittaa pystyasentoon, kunhan on hyvin tuettuna niska, selkä ja pää? Pystyasennossa meinaan tuntuu viihtyvän parhaiten, että näkee.

Mitäs vielä..On taas vähän puuropää, kun plikka heräsi jo kuuden pintaan...Mukavia viikendejä ja hurmiollisia lätkäkisakatsomoita ;-) Mä koitan miettiä jotain herkkua tarjolle, kun tulee pari kamua seuraamaan peliä. Varmaan aika popparilinjalla.

Ai, niin tulenhan mä toki Julian uutiset katsomaan! Adios siis hetkeksi.

Olen seurannut teitä kaikkia pitkään sivusta ja pidemmän aikaa on herännyt kysymys että onko lapsi kokonaan Katan vastuulla vai onko mies kuvioissa enää ollenkaan? Jaksuja tilanteeseen, yksinhuoltajuus-meininki on varmasti rankkaa pienen lapsen kanssa.

Ihan samaa olen minäkin miettinyt mutta ymmärtänyt, että Kata on kertonut tilanteestaan ystävilleen (=ketjulaisille) meilitse/tavatessaan/jollakin tavalla, joten asiasta ei ole täällä sen koommin keskusteltu, eikä tarvitsekaan!
Tarviiko täällä kaikkea kertoakaan, koska taustalla on aina meitä "pitkään ja lyhyeen" seuranneita uteliaita silmäpareja?! Luen tätä ja paria muuta keskustelua vakituiseen. Ihanan eläväistä ja sympaattista väkeä. Valitettavasti meitä taustiksiakin on moneen junaan. Mukavaa kevättä kaikille!

Ei tietenkään tarvitse kertoa, enhän mä sitä millään tavalla vaatinutkaan. Kunhan toivotin jaksamista, mikäli tilanne näin on. Suomessahan pienten lasten vanhempien erot ovat kasvaneet rajusti, mikä on mielestäni ikävää, mutta joskus muita vaihtoehtoja ei vain ole. Yksinhuoltajuus on varmasti vielä rankempaa, jos mies on kuvioissa mutta ei ole lainkaan avuksi.

Hellou! Stellalle iso osanotto ja halaus mummisi poismenon johdosta. Itku ja ikävä tulee aina vaikka kuinka olisi valmistautunut. Onneksi on ne kauniit muistot.

Kiitos vielä onnitteluista Stella ja Piritta! Julialle toivotan kovasti hyvää synnytystä ja tsemppiä koitokseen, koet nyt sitten toisenkin tavan synnyttää. Stellan viestiä odotellessa..

Just ollaan lähdössä miehen kanssa kauppaan joten en ehdi nyt enempää kirjoitella. Sisko miehineen tulee illaksi meille matsia jännäämään ja enemmän tai vähemmän lätkän parissa tuo viikonloppu menee muutenkin :) Ja hyvän ruuan toki, kuten aina..

Mukavaa viikonloppua kaikille!

Voi Stella, isot halit! Ihan tuli tippa simmuun ja ajatus siirtyi omaan poismenneeseen isoäitiin joka teki tilaa Nellalle:-(. Kummasti se vaan sattuu vaikka ovatkin olleet sairaita tai poissaolevia.

Ääh, mäkin olen unohtanut onnitella Keijua, onnittelut siis jälkikäteen! Pää on aika laho kun yöt on rikkinäisiä eikä ole noita imetyshormoonejakaan niinkuin Pllä.

Mites Kata on Vanessan tissivieroitus sujunut? Unen tuloon auttaa varmaan se ettei kasso telkkua sängyssä ja yrittää jättää "raskaat ajatukset" peiton ulkopuolelle. Tietokonetta ei sais myöskään näpytellä ennen unia. Mutta nämä sää varmaan tiesitkin. Mulla auttaa yösukat (hih) kun oon palelevainen ja usein liikunta ja raitis ilma mutta ei just ennen nukkumaanmenoa.

N hiukkasen parempi tänään, mutta silti roikkuu aika lailla lahkeessa ja on viihdytettävä. Pieni murunen on niin surkeena:-(.

Tulis nyt jo ne Julian uutiset......

Stellalle hali. Tosi surullista. ;-( Muistot auttavat.

Mä unohdin tyystin onnitella ikinuorta-Keijua! Sori. Onnea jälkikäteen.

Huiii, vielä on tolkuttoman vaikea kuvitella tota P:n kuvaamaa arkea omaan kotiin…

Muakin muuten kiinnostaa Vanen daisaton elämä. Ilmeisesti menee mallikkaasti?

Kiitti Kata, ehkä mä sitten selviän sen piiitkään lirpakkeen kanssa. Hankin kyllä rintarepunkin. Niitä onneksi on pilvin pimein käytettynä edukkaasti myynnissä.

Mä olen tod. näk. Lootuskan kanssa iltaa kaksin. Pitää tainnuttaa se aikaisin nukkumaan, jotta saa rauhassa kattoa peliä – ja syödä herkkuja. Muuten se vaatii osansa ja väittää, että ”pojat pelaavat pesäpalloa”... Hää on muuten aivan ihastunut uusiin d-vitskutabletteihinsa, jotka maistuvat mansikalta ja vadelmalta. Suosittelen!

Mun piti laittaa kesäkukat, mutta taitaa jäädä laittamati, kun ovat luvanneet melkein takatalvea. Mä aloin tehdä äsken listaa työprojekteistani ”jälkeenjääville”. Ah sitä päivää, kun täältä pääsee… Tavallaan tosi haikeaa, mutta kyllä mä sitä olen jo vähän alkanut odotellakin. Tää työpätkä on ollut siitä varsin poikkeuksellinen ja terapeuttinen, että on voinut tylsistä asioista ajatella vain, että pitäköön tunkkinsa… Sitten onkin toinen ääni kellosta, kun seuraavan kerran palaan, uuh.

Kivaa viikkistä kaikille! Julian uutisia odottaen…

Voihan vitsit, ihan menee kylmät väreet. Ihania uutisia, lämmin rutistus koko perheelle!!! Pikkusisko Ilonalle, waude. Hauskaa saada kahden tytön perhe vertaistueksi. Onhan tää meidän jengin tyttövoittoisuus ihan huikea.

Stellalle kiitos viestin välittämisestä. Nyt suu messingillä vkl:n viettoon. Jee.

Voi vitsit, tyttöenergiaa...ONNEA pienen tytön vanhemmille ja isolle siskolle!!!

Stella, osanottoni mummon pois menon johdosta. Onneksi on ne muistot..ne auttaa ja antaa voimaa!!

Keijulle onnittelut, piti onnitella jo aikaisemmin mutta, sama pää kesät talvet.. Kiitos muuten masukuvasta, kyllä sä olet kaunis ja sun vatsas on todella kauniin mallinen.

Huh hei, seuraan sivusilmällä leijonien peliä..IIks ei hyvältä näytä. Toivottavasti tahti muuttuu..(tällä hetkellä tilanne 2-0 Venäjälle).

Meillä on Samulla kuumetta, harmittaa. Toivottavasti menis nopasasti ohi.

Meidän pitäis treffata huomenna Riinuskan kanssa, kun hän on käymässä tossa meidän naapurissa.

Nyt pelin pariin..

Stellalle unohdin viimeksi sanoa pahoittelut mummon poismenosta :( Voimia ja jaksamista.

Voih, leijonat meni ja hävisi. Aika laiskaa oli peli tänään. Toivottavasti huomenna sitten paremmin, että päästään mitalille.

Hih, meni multa vähän ohi tuo sivullisen kommentti. Kaipa sitä omaa tekstiään saa morkata? Klikkasin vastaa-nappia vähän liian aikaisin ja jäi ylimääräinen sana tekstiin. Kylläpä muuten tässä ketjussa noita sivullisia pyörii, aina heittämässä jotain välikommenttia.

Hyvää viikonloppua itse kullekin!

Alkuperäinen kirjoittaja Nasuppi:
Stellalle unohdin viimeksi sanoa pahoittelut mummon poismenosta :( Voimia ja jaksamista.

Voih, leijonat meni ja hävisi. Aika laiskaa oli peli tänään. Toivottavasti huomenna sitten paremmin, että päästään mitalille.

Hih, meni multa vähän ohi tuo sivullisen kommentti. Kaipa sitä omaa tekstiään saa morkata? Klikkasin vastaa-nappia vähän liian aikaisin ja jäi ylimääräinen sana tekstiin. Kylläpä muuten tässä ketjussa noita sivullisia pyörii, aina heittämässä jotain välikommenttia.

Hyvää viikonloppua itse kullekin!

Tiedät kai mitä tarkoittaa oikoluku?

Onnea, onnea Julian poppoolle! Pikkusiskon se Ilonakin sitten sai, ihanaa, pienet siskokset!! :) Pikaista toipumista Julialle itselleen!

Ja Stellalle iso halaus ja osanotto. Itke kun itkettää, muistoilla saat sitten mieltäsi iloisemmaksi.