Suurperheelliset tammi-helmikuu

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Titti*
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Titti*

Vieras
Anskuli 29v. ja mies 30v., pojat 11/97, 9/05, 4/08 ja tyttö 5/00
Kata,34v. ja mies 38v, poika -94, kaksoset-99 (tyttö ja poika), bonaripoika-99 sekä tyttö-05 ja poika -07
Lina 30v. ja mies 31v., poika -04, kaksoset -07 (tyttö & poika)
Mallum, 35v. ja mies 36v., p 01/06 ja tupla p 12/07
Marjuli 30v. ja mies 30v. lapset -98 tyttö, -00 tyttö, -03 poika ja -08 poika
Maxiina 36v. ja mies 30v., poika -02, tyttö -05 ja poika -07
Milla Maqia, 33v, mies 34v, lapset tyttö-98, poika-01, poika-03 ja tyttö-08.
Mirkku33,33v. ja mies 37v., lapset -00 poika, -02 poika, -04 tyttö ja -08 tyttö
Safiiri 36v, mies 39v, lapset poika -00, poika -03, tyttö -05 ja tyttö -08
Tehotyttö, 36v. ja mies 44v., lapset poika-96, tyttö -98, poika -05 ja tyttö -07
Tinttis 30v., mies 31v., poika 12/03, tyttö 4/06 ja tyttö 12/07
Vieläkö yksi, 31v ja mies 33v., muksut: poika-96,tyttö-98, poika-01 ja poika -08
Katruska 31v, mies 29v. pojat 09/00, 03/02, 01/04, 09/06 ja tyttö 07/08
Titti 38 v, mies 44 v, tytöt 11/97, 07/99, pojat 09/05 ja 12/08

Vauvojen syntymäajat

28.9.2007 Maxiinan pötkylä
25.10.2007 Tehotytön tytteli
13.12.2007 Tinttiksen Nuppu
10.2.2008 Safiirin Nelkku
02.04.2008 Anskulin öhmötti ;o)
1.5.2008 Mirkun piiperö-neiti
28.05.2008 Millan piipero
31.05.2008 Vielä(kö) yhden Nökö
22.07.2008 Katruskan Justiina
3.12.2008 Titin poitsu

Päivää ja hyvää uutta vuotta!!! En ainakaan huomannut että olisi ollut uutta ketjua missään niin ruopaisin sen sit tähän!!

Meillä vaavi huomenna 1 kk ja upeasti menee!! Öisin nukkuu 10-11 tunnin unosia, heräilee kyllä 2-3 tunnin välein syömään mutta jatkaa kainalossa unia sitten. Painoa oli keskiviikkona 4265 g ja pituutta 55 cm, hyvin poitsu kasvaa ihan tissimaidolla. Nyt itseasiassa vasta alkanut ihan hurja kasvu, ihan muutamassa päivässä kasvoi monista vaatteista ulos, kyllä aina jaksaa hämmästyttää toi venyminen..

Eli hienosti pyyhkii täällä, isommat sisarukset suukottelee ja kantelee vauva ihan kilpaa, vähän liikaakin!! Kyllä elämä on nyt aika mukavaa...

Ristiäiset pitäisi vika päivä järjestää, täytyy maanantaina ruveta soittelemaan juttuja valmiiksi. Onneksi nimi on jo päätetty, se onkin aina vaikein rasti.

Milla ja Anskuli, laitetaanko Supereiden suljetulla pillit pussiin, mehän ollaan FB:ssä ja Ohvasta ja Risunasta ei ole enää kuulunut mitään joten tarvitaanko sitä ollenkaan?? Ja sehän sulkeutuukin ensi kuussa...

Mitäs teille muille kuuluu?? Miten vuosi on alkanut?? Tulkaas laittelemaan kuulumisia!!

Titti, kylläpäs aika kuluu nopsaan! Pikkuinen on varmasti niin ihana kuin olla voi, hiemanko olen kade kun oma vauva on "jo" 8kk :DD!

Tarkoittaako FB facebookia? Mä en ole siellä enkä ole tulossakaan, joten älkää ainakaan täältä kaikki lähtekö!

Ohvasta ja Risunasta ei tosiaan ole pitkään aikaan kuulunut, toivottavasti kaikki on ok ja perhe-elämä niin kiireistä ettei ehdi täällä notkumaan :).

Mutta nyt pitää mennä, neidin vaativa ääni käskee :D!

Hei Mirkku!!! Juu ei me täältä olla lähdössä mutta tuolla odottajien puolella meillä oli se suljettu puoli ja siellä ei enää mitään tapahdu, sitä ajattelin vaan lopetella...

Nyt ei ehdi enempiä, ukkeli lupasi tarjota lounaan ulkona, täytyy mennä!!

Heipä hei minunkin puolestani :)
eli eilen laittelin jotain tonne vanhalle puolelle... vois jotain siitä kopsata tänne ;o)

Tässä siis vanhallta puolelta eilistä -> (Heipä hei ja ihanaa alkanutta vuotta kaikille :)

Meillä vuosi vaihtui rauhallisesti ja sitä vietettiin kotona minun vanhempien kera...

Täällä pakkaset on kirinyt ja tullu ihan talviset kelit... tavallaan hyvä mut taas toisaalta ei... hih... mikää ei kelpaa ku keleistä kyse ;o)

Meillä pikku mies otti alku viikosta ensimmäiset askeleet ilman tukea... seista nakottaa tuetta ja menee kyykkyyn ja ylös... eli pikku hiljaa alkaa luotto omiin jalkoihin muodostua... eli ei varmaan kauaa mene kun kävelemään lähtee...

Mut enmpe toinen kerta... pitää alkaa laittaa lapsia nukkumaan jos vaik sais miehen kans vähän omaa aikaakin... Huomenna saadaan pari tuntia ihan lapsetonta aikaa kun muksut menee mun vanhemmille ja me mennään miekkosen kans ihan kahdelleen syömään, kun minä varasin meille 6vee hääpäivän kunniaksi pöydän ravintolasta <3 )

Joo eli siis tänään olis varattuna pöytä ravintolasta... alkuun oli tarkoitus yllättää mies niin että en kerro ja et järkkään sen keinolla millä hyvänsä kaupunkiin... Mut päätin sit kuitenki kertoo jo eilen et varasin pöydän, et ei mee sopimaan mitää... Tavallaan itteeni ei nyt kiinnosta lähtee mihkää... koko viime yö meni liki valvoes... pikku mies oli kirjaimellisesti koko yön tissillä... ei vaan oikeesti meinaa jaksaa enkää sellasta kun ei siinä ite sit osaa enää nukkuakaan kun älil terottaa hampaitaan ja kroppa käy yli levottomana, kuten aikaisemminkin yösyötöjen kohdal oon mainnu... Noh jospa tämä tästä... Olen jopa miettinyt et lopetan yö syötön ja koetan korvata sen tutilla... Kuitenki tää perheen arjen pyöritys aika rankkaa heikoilla unilla... Ku ei sit meinaa jaksaa ite öhmöttiäkään kokonaan hoitaa...

Mut nyt mentävä herättelemään isompi... niin päästäs liikkeelle...

Mukavaa sunnuntaipäivää toivottaa

aikas väsyny Anskuli ja valvottava Öhmötti

Hyvää uutta vuotta kaikille minunkin puolestani!

Tuli tuosta imetyksestä nyt vaan mieleen, etten mä pysty päiväl ollenkaan enää imettään justiinaa, ku se tosissaan terottelee hampaita ja puree niin lujaa, että se sattuu. Tyttö nyt aika lailla 5ja puol kk. Yöl ku se on puoli unessa niin se imee kiltisti. Mut niinpä on maito ihan kokonaan tyrehtyny toisesta tissistä, niinku aikasemminki kirjoitin ja varmaa kohta toisestaki ku syö siitä noin kaks kertaa vuorokaudessa. Olisin halunnu tissuttaa mahd. pitkään. Siirrytty pottuun ja puuroihin.
Edelleenkään ei ollut tyttö kasvanu tarpeeks ku ennen joulua neuvolassa käytiin. Käski alkaa antamaan lihaa. Liekö sil pituuskasvuun sit niin iso merkitys??

Meillä vuosi vaihtui siel lapissa. Siel oli kyl keliä joka lähtöön. Plussaa, myrskyä ja purevaa pakkasta. Lapset tykkäs ja mökki oli ihan jees. JA arvatkaapas mitä: ku kello tikitti puolenyön aikaa, raketit räiskyi taivalla ja mie kyhjöttelin isännän kainalossa, niin se kuulkaa otti ja kosi minua.. Ihan herkistyy vieläki ku muistelee.. :) Eli nyt ollaan neljättä päivää kihloissa ja hyvältä tuntuu!

ON: mulla taitaa olla rintatulehdus :(. Neiti tuppaa puremaan mua oikeaan tissiin, en tiedä vaikka olen yrittänyt muuttaa otettakin josko ne hampaat ei ottais kiinni. Nyt siis tisu on niin kipee, kun vaikka kättä liikuttaa :'(. Mitään jälkiä ei näy, mutta eihän sen iso rikkouma tarvii ollakaan kun pöpöt pääsee iskeen. Kuumakin toi tisu on. Tympäsee. Imetystä en aio lopettaa, en sitten millään. Nyt hieman säästelen tuota kipeaa puolta ja tarjoan vasenta. Maitoa kun tulee edelleen todella reilusti, että joinain päivinä kun neiti ei ole niin janoinen, on pakko lypsää osa pois.

Sorry nyt oma napa, on vain niin kipee olla.

Mirkku, eikös rintatulehduksessa pitäisi antibiootit olla kuitenkin?? Ja yrittää vaan mahdollisimman paljon silti imettää.. ja vaikka tulehduskipulääkettä nyt alkuun. En ole ite kokenut mutta näin lukenut. Toivottavasti menee pian ohi.

Onnittelut Katruskalle kihlauksesta, voi kuinka suloista!!!

Nyt taas huuto kuuluu... Hö...

Superpikanopea vilkutus kaikille.....

.... Onnea Katruskalle kihloista! Kuulostaa ihan super romanttiselta tuo kosinta... ehkäpä sun mies on miettinyt ja suunnitellut tätä yllätystä jo pidemmän aikaa, eikä ole halunnut pilata sitä millään "myönnytyksillä" ... ;D

....Mirkku, voi halaus! Ei tuo rintatulehdus aina tartte sitä haavaa, vaan joskus voi jopa pieni kylmettyminen tai rintojen joutuminen pienelle vedolle aiheuttaa tulehduksen... Näin siis mun kavereilla, itsellä ei ole koskaan ollut, onneksi! Ja kyllä tuo rintatulehdukselta kuulostaa, kannattaa käydä lääkärissä hakemassa antibiootit jos ei mene nopeasti ohi. Hätäapuna voit kokeilla maitorahkan levittämistä rintaan. (??) Joo kuulostaa aika omituiselta, mutta kuulemma lievittää tulehdusta... Halaus sinne.
Saitko muuten mun s-posti viestin? Laitoin joskus ennen joulua....

... Titti, ihanaa, ah niinihanaa tuo alku aika vauvan kanssa. Sellaista kuherruskuukautta... ;D Ja todella ihana kuulla että isommat sisarukset ovat ihastuksissaan tulokkaasta! Anna vaan halia ja suukotella, pienikin tykkää, ainakin meillä... parhaimmat hymyt saa aina isommat sisarukset. Ja lattiallakin yleensä konttaa sinne siskon tai veljien luokse vaikka toisinaan retuuttavatkin äidin ja isän mielestä pientä ihan liikaa... Meillä muuten esikko tänään tostesi miehelle, että sä aina omit M-vauvan... !! ;D Mies halusi sylitellä ja leikittää neitiä ja isosiko olisi halunnut samaa. Voi että mua nauratti.
Niin ja mun puolesta voidaan laittaa poikki ja pinoon se suljettu... Välillä tosin mietin mitä Ohvalle kuuluu.... jäi niin surullisiksi ne sen viimeiset viestit. Toki ymmärrän ettei siinä enää paljoa huvittanut netissä pyöriä, vaan se oma elämä vei voiton ja varmaan myös voimat. Olisi vaan tosi kiva kuulla että kaikki olisi jo paremmin. Että elämä voittaisi... Super isoja voima haleja Ohvalle sinne jonnekin!

....Anskuli, ihana ylläri! Miten ilta meni? Meillä on pian kanssa hääpäivä. Hmmm, kuinkas mones se onkaan...? 12? Ööööh, näin taitaa olla. Toi syömis juttu kuulosti kyllä ihanalta idealta. Taidan lainata!

Nyt menen nukkumaan... Taustalla vaan soi ihania Celine Dionin biisejä tv:stä, enkä millään malttais lopettaa kuuntelua! Mä oon parantumaton yökyöpeli....

Milla ja nukkuva pesue

pikapikaa ennen puuron laittoa..

MM, en ole saanut säpoa?! Mihinkähän se on mennyt? Kokeiletkos uuteen miiuska@suomi.net. Uskoisin että toimii varmemmin mitä toi webinfo, joka aikakin tehokkaasti hukkaa ulkomaiset viestit :/.

kiitokset!
Milla, ukkeli tosiaan oli suunnitellu tota kosintaa pidempään... sillä ottaa pattiin monesti minun asioiden järjestelemininen viikoiksi eteenpäin. Munku tarttee aina muka tietää kaikki hyvissä ajoin.
Mirkku, mull oli syksyl kaks rintatulehdusta. Molemmilla kerroilla kuume nousi neljäänkymppiin. Se ei menny ohi ku antibiootilla. Soitin neuvolantätille ja kerroin oireet ja että ukko töissä ja mä lasten kans yksin, se hommas mulle puhelimen kautta kuurin. Kuuma tisu ja pakkaumat oli niinku ne pahimmat. Mulla varmaan verotti ne tulehdukset tota maidon tuloo.. haluaisin kyl imettää ja on surku jos tää loppuu.
(tulee heti mieleen, että onkohan nää näitä mun elämäni viimeisiä imetyksiä jos meille ei enää tuukka vauvoja)

Heippa pitkästä aikaan,taas on jäänyt kirjoittelu,vaikka juttuja olen kyllä käynyt lukemassa.

Katruska,kokeiles juoda yksi alkoholiton olut,kotikaljakin kai käy,mä sain kekimmäisen imetysaikana kaksi kertaa vauhtia maidon tuloon,kun join yhden alkoholittoman kaljan,yksi tosiaan riitti onneksi,en olisi enempää pystynyt juomaan,en juo ihan tavallistakaan kaljaa ikinä. Rintatulehduksen ja oksennustaudin aikaan meinasi maito loppua,mutta ihan selvästi auttoi tuo kalja.

Ja Mirkku,kaalinlehdetkin auttaa rintatulehdukseen,sairaalassakin niitä tuotiin mulle ja mun vieruskaverille,kun maito meinasi pakkautua,kyllä meillä oli hauskaa kun oli rintsikat täynnä kaalia=)
Mutta jos kuume nousee neljäänkymppiin.niin sitten ei kyllä enää auta poppaskonstit,vaan antibiootit on haettava avuksi.

Ja sitten vähän omiakin kuulumisia. Mä huokailen helpotuksesta kun tuo joulukuu on viimein ohi,meillä kun oli ensin puolessa välissä kuuta 1v.-synttärit,sitten oli joulu ja joulun jälkeen esikoisen 5v.-synttärit,molemmille järjestin omat synttärijuhlat ja 5veellä oli lisäksi kaverisynttärit. Nyt on leipomiskiintiö täynnä ja muutenkin nuo kaikki keittiöhommat maistuu kyllä niin puulta tällä hetkellä,vaan eipä auta kun lapsille on ruokaa ,un ei sitä tuo mieskään tee.

Nuppu alkoi viikonlopun aikana treenaamaan kävelyä ihan tosissaan,on vaan niin kovin innoissaan siitä touhusta,että nauraa ja hihkuu ääneen aina kun yrittää kävellä,eikä sitten pysy pystyssä kuin max 5 askelta,ikää neidillä kohta 1v1kk.

No nyt yltyy huuto lastenhuoneessa,pitänee mennä katsastamaan tilanne...

Tinttis ja poika5v,tyttö2v8kk,tyttö1v.

Milla ihan kivasti meni ilta... tosin esikko kerkes soittaa kahdesti ennen kun oltiin oltu tuntiakaan pois :D eli ois pitäny jättää puh autoon :) heh... No joo ei sitä vaan itekää osannu vaan olla... ruoka tuli hotkittu tavalliseen tapaan... hyvä ku kerkes maistaakaan kun jo nielas :D ihan kun kotona kaiken kiireen keskellä... Ja sit piti sivus miettii et miten öhmis viihyy ja jaksaa jne jne... noh hyvinhä niil oli menny... öhmis oli syöny mummin tekemää kiusausta :D ja jälkkäriks vähän sekahedelmä kiisseliä :D eli kunnon herkuilla menty siel... Nin meillä siis öhmötti ei syö kaupan mössöjä... sille kelpaa vain koti ruoka, eli aika vähä saa enää suoloja ym käytellä ruuissa... noh onneks lautaselleen saa lisätä ken tahtoo...

Minen enää muista mitä oon kirjotellu aiemmin :D noh tökkäskää jos toistan itteeni...

Tilattiin eilen lapsille tilanpuutteen vuoksi tupu, hupu & lupu sänky (kolmikerrossänky), näin saadaan lasten huoneeseen tilaa... alkuun laitetaan siihen esikko, neiti ja väliveli... ja myöhemminhän neidille on järkättävä jo oma soppi ni sit saa pojat olla siin...

Mut nuapur tulloo kyläilemään ni meen laittelee paikkoja kondikseen :)

Mukavaa illan jatkoo...

Anskuli ja öhmötti

Tinttis, yks olut päivässä?? :)
Oon aika londi, mut ajattelin kokeilla tota konstia. Tyttö imi eilen klo 23 ja seuraavan kerran klo 7. Ja klo on nyt 14 eikä puhettakaan että maitoa olis tarjota neidille. . . eli kaikki vinkit tervetulleita että sais ton maidon takas. Olishan se niin helppoa ja ihanaa, kun sitä viel tulis...
ihanaa, teillä ensiaskeleita :)

Anskuli, kiva että te "pääsitte/lähditte" kaksisteen.
Me ei olla viel kihlajaiskahville lähdetty kaksistee. Ehkä sit keväällä ku mun vanhemmat tulloo etelänmailta kesää viettään kotosuomeen.

Katruska,mä en ainakaan tarvinnut kuin yhden alkoholittoman oluen ja ihan selvästi huomasin maidon lisääntymisen,yhtenä päivänä siis vain join sen yhden kaljan. Ja parikuukautta myöhemmin join seuraavaan kun taas meinasi maito loppua ja taas alkoi maito virrata.
Kokeile ihmeessä,mulla ainakin auttoi.

nyt ei ehdi muuta...

Hyvää tätä uutta vuotta!!!!

Terkkui meiltäki piiiiitkäst aikaa :)
Jäbä on jo 7kk 8pvää ...nousee tukee vasen seisomaan ja myös tuklee vasten kävelee,on muuten täysin vahdittava ku meno sen verra huteraa.
YÖT on yhä levottomii ja pisin yhtämittane yöuni on näin 7kk miul ollu 3h...joten väsy painaa :/
Imetän viel,mut vähentäny oon ihan tarkotuksella...pullost jäbä ei suostu syömään,mut kupist hörppii.

Oih,Tittil on pien poika <3 ...oon pikkase kade ;)

Voip olla et taas alan useemmi teit käymään moikkaas...

Täälläkös se Vieläkö yksi olikin käynyt enempi turinoimassa!?! Kiva! Aikainen poika teilläkin niin kuin Anskulillakin, meilläkin kolmonen oli noin ajoissa, ihan hullua kun päässä ei ole sit yhtään järkeä.. Saa nähdä miten tän nelosen kanssa.

Juu ja poika ei ole ihan pieni enää, huomenna kuusi viikkoa ja kotipuntarilla heilahti kunnolla jo yli viiden kilon!! Malli on kuitenkin pitkä ja hoikka, 62 senttiset bodyt jo menee kun pituutta on tosi reippaasti näköjään. Mutta kyllä poskissakin jo vähän löytyy..

Hienosti siis menee, pikkuisen enemmän masuvaivaa ollut kun laiskana olen nyt monena yönä makuultaan imettänyt, se näköjään aiheuttaa vatsanväänteitä meillä enemmän. Ainakin nyt se on aamusella kiemurrellut enempi ja heräilee useammin, tunnin välein... Täytyy kokeilla taas nousta istumaan ja katsoa palautuuko rytmi, joka on ollut siis 23-10, neljällä syötöllä, aika ruhtinaallisesti siis!! Katsellaan...

Missäs kaikki muuuuut??? XD

Moi.

Meillä oli viime torstaina neuvola. Paino kontrolli. Pituutta on nyt 70,2 ja painoa 7050g. Painoa oli siis tullut ihan hyvin, mutta pituus käyrä jatkaa laskua. :( Meidät passitettiinkin heti lääkärille, jolla satui olemaan kuin ihmeen kaupalla vapaa aika just. No lääkärin kanssa pohdittiin, että katsellaan vielä kuukausi. Lääkäri neuvolakihan on jo kk:den kuluttua. Oli noita tytön käyriä katsellut lastenlääkärikin ja kommentoinut, että seuranta kuukausittain vuoden ikään asti ja jos silloinkaan ei ole paino ja pituus tasaantuneet omille käyrilleen niin sitten tarkempiin tutkimuksiin. :( No nyt peukutan että pituus kasvu ei enää laske vaan todella tasaantuu sinne omalle käyrälleen. Lääkäri kyllä lohdutteli että kun neiti kasvoi alussa niin hurjaa vauhtia niin nyt se voi tehdä korjaus liikettä. Ja kuulemma pituus kasvu voi heitellä vuoden ikään asti.
Muuten täällä erittäin iloinen ja energinen vauveli. Hampaita on alhaallla 4 ja ylhäällä 2. Konttaus taitoa harjoitellaan ahkerasti. Yksi päivä mies löysi neidin portaista kolmannelta askelmalta! Eli täytyy alkaa käyttää lapsiporttia. Vilkas ja energinen on. Ja terveeltä näyttää.....
Potta harjoituksia tehdään joka päivä (meillä ei koskaan se pissatus täysin onnistunut) Aamupissat tulee joka aamu pottaan. Ja suurimman osan muistakin pissoista saan pyydystettyä -parhaina päivinä. Huonoina tulee vain kauhea vaippa vuori... Nyt ilokseni olen onnistunut saamaan muutamat kakatkin pottaan. Niitä ei olla onnistuttukaan pyydystämään moneen viikkoon.... Neiti kun kakkaa meillä lähes salaa...

Kävin kyselemässä koululta jos siellä olisi ollut vapaata iltiksessä, mutta täyttä on. Poika kovasti kaipailee kavereita päivisin, tosin leikkii ilomielin pikkuveljen kanssa. Ikäeroa pojilla siis 1v10kk. Voisi sanoa että ovat toistensa parhaat kaverit. Mulla oli siis tarkoitus tehdä 2päivää viikossa töitä. Ottaisin siis vauvelin mukaan. Meillä on sen verran iso ja siisti toimisto ettei se haittaa vaikka siellä lapsia onkin mukana. On noi isommatkin siellä olleet. Ja välillä meillä oli siellälapsilla ihan omat lelut laatikoissa. Silloin siis kävin useammin töissä siellä. No, ihan hirveesti ei harmita ettei siellä ilttiksessä ollut vapaata, kun on aika iso ryhmä koko niillä.... Täällä kotona saa kuitenkin olla aika rauhassa ja levätä koulupäivän päätteeksi.

Heh, perjantaiksi pitäisi saada muksuille hoitopaikka ja vasta on vanhimmalle saatu järjestettyä.... Pitää varmaan ottaa puhelin käteen ja alkaa soittelemaan.... Voitaisiin sitten mennä vaikka syömään miehen kanssa.

Puhelin soi! Moi!!

Milla ja piipero 7kk2vk

Moikkelis!

Imetyksenparannus yritys meni ihan kiville,.. se olut todella auttoi hieman, että parina päivänä justiina imi jopa päivälläki, ettei pelkästään yöllä. Kunnes miun kuukautiset alkoi ja ne on todella runsaat, ihan epämääräisyyteen saakka. Ja sen sit tietää että maito jotenki vissiin huonolaatuista.
Justiina ens viikol 6kk.
Muhun iski semmonen alakulo, imetys taitaa sit loppua. Ja mää ukolle itkin, että näinköhän tässä imetellään elämäni viimeisiä kertoja. Kaukainen ajatus vielä, että kuudenne lapsen saatais. Eihän sitä koskaan tiä.

Ja mä sit kans ilmottauduin töihin, että näin alustavasti alan sitten keikkaa viikonloppuisin tekemään. Saa nähdä miten ukkeli sit jaksaa, kun ensin viikot raskaita hällä ja jos kaikki viikonloput lasten kans, minä iltavuorossa jne. Aika näyttää. . .
Nyyyh, vauva-aika kotona on tulossa jonkinlaisen tien päähän. En mä kokoo kesää esim meinaa olla töissä, mut tyttö on jo sitte iso likka ja hyvällä lykyllä käveleekin. Kauheeta ku aika menee niin noppeesti!!!
Parturiin tästä pian suoriuduttava. . .

Yhteistyössä