Juu, meillä myös pehmeä kantokoppa.. en oikein edes tiedä miksi se otettiin mutta saahan siitä sitten sen jalkapussin myöhemmin rattaisiin. Myöskään meillä ei tarvi kantaa kopassa.
Mulla myös Mimmun tavoin ikävä normaaleja vaatteita!! Katson kaihoisasti tämän syksyn uutuus samettitakkeja, farkkuja, neulepaitoja ym. ym. Mutta oon päättänyt panostaa keväällä sitten oikein urakalla vaateostoihin
Onko muilla ollut turvotusta? Mulla on ja reilusti.. jalat varsinkin on tosi turvonneet.. iltaisin pakottaa jalkoja oikein tosissaan. Magnesiumista on jonkin verran apua.. täytyy alkaa yrittää nukkua jalat jonkun päällä josko helpottaisi.
Tänään oli neuvola, painoa ei ollut tullut yhtä vauhdilla kuin viimeksi (se 3 kg neljässä viikossa..) nyt oli tullut 3 viikon aikana 800 g, varmaankin se pyrähdys johtui elimistöön keräytyneestä nesteestä.
Verenpaine edelleenkin hyvä, mutta, mutta.. virtsassa oli hieman valkuaista. Raja on kuulemma +-0, +1, +2, +3.. ja jos lähtee pussalle niin aletaan tutkia tarkemmin. Mulla arvo oli tuo +-0.
Mutta mä en ollut ennen koetta pissaamatta varmasti kuin tunnin.. unohdin nimittäin koko neuvolan. Onkohan sillä vaikutusta asiaan.. Eli siis voikohan todellinen arvo olla korkeampi kuin toi +-, onko kellään tietoa asiasta?
Mutta koska verenpaine oli hyvä, terveydenhoitaja ei katsonut vielä aiheelliseksi alkaa tutkailla enempää.
Mä en tiennyt edes miten se valkuainen vaikuttaa ja olin tietysti vähän kysymysmerkkinä että mitä se tarkoittaa että on valkuaista pissassa, ja terveydenhoitaja kertoi että voi enteillä ennenaikaista synnytystä=O.
Mutta ilmeisesti kaikkien kolmen ""vian"" täytyy olla päällä että aletaan tutkia; valkuaista yli +-0 (normaaliarvo siis miinus jotain), turvotusta ja paineet koholla..
Vauva on meillä siis raivotarjonnassa ainakin toistaiseksi. Terkkari sanoi, että hyvin saattaa kääntyillä rv 35 astikin jos on tilaa. Mutta nyt on ollut jo hetken aikaa oikeissa asemissa.
Syke oli huikeat 160!!! Ensimmäistä kertaa mitattiin oikein lukema.. mitähän se tarkoittaa? Enteileekö tyttöä??!
palailemisiin!
aino 29+1