LOKAKUU 10

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja aino
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Minulla ei kyllä käytännössä ole vielä ollut turvotusta, ihan vähän sormukset alkavat puristaa, mutta silmällä turvotusta ei näe. Mutta uskon, että eiköhän sekin vaiva tässä vielä iske :)

Tuo valkuainen virtsassa voi ymmärtääkseni liittyä myös raskausmyrkytykseen, jos sen lisäksi on korkea verenpaine, päänsärkyä, näköhäiriöitä tms. Toisaalta joillain on kuulemma luonnostaankin valkuaista virtsassa aina, joten kyse ei välttämättä ole mistään sen kummemmasta. Tosiaan jos useampi riskitekijä esiintyy yhtäaikaa, asia tutkitaan tarkemmin ja hyvä niin, että saadaan tilanne tietoon. Mutta yhden tekijän perusteella ja varsinkin kun sitä valkuaista oli noin vähän ei varmaan kannata huolestua.

Aika huikea syke, tosiaan jotkut ovat tuollaisen perusteella veikanneet tyttöä :) Meillä on ollut syke nyt viime kerroilla 135-140 ja kätilö sanoi, että on niin keskivaiheilla, että ei voi sanoa suuntaan tai toiseen. Toisaalta kaveri on yleensä aina vilkkaana noissa tutkimuksissa (eli leposyke olisi vielä alempi), joten jos noissa sykejutuissa jotain perää on, niin voisi olla poika tulossa. Mutta yritän olla odottamatta kumpaakaan erityisesti, kun ei sitä kuitenkaan voi tietää :)

Mika yö...ankeus...tulimme eilen aamulla Kanadasta ja siten jo edellinenkin yö meni ihan plörinäksi kun se meni koneessa ja menetimme sen 7h. Nyt tänä yönä vauveli alkoi tekemään jotain ihme kierroksia vatsassa juuri kun olin saanut unen päästä kiinni ja välillä tulee oikein tosi öklö olo ja tuntuu ettei mikään asento ole ok. Onko muilla samoja tuntemuksia?
Huh....mietin juuri, että se on varmaankin jonkun maitolitran kokoinen ja sellainen kun tuolla kääntelehtii niin on se melkoinen höykytys. Päivällä siellä on välillä niin hiljaista, että pitäisikö alkaa elämään päivällä yöt ja yöllä päivät hehhe...

Muuten olo ok, ei turvotuksia edes koneessa. Täytyy koputtaa puuta. Huomenna taas töihin ja sitten alkaakin jo lähtölaskenta. Nyt pikkuhiljaa alkaa tajuamaan, että kohta sitä ollaan vanhempia, iik...pinnasänky kun tuodaan kotiin niin sitten se varmaankin konkretisoituu vielä enemmän. Jännää aikaa!

Anna 29+5

MInäkään en ole turvotuksista kärsinyt, ainakaan vielä.. Närästyskin on nyt jotenkin pysynyt poissa. Vaikuttaakohan se kun nyt arkena (siis kun mies töissä) syön joka aamu 4-viljan puuroa? Siitähän tulee sitä kuitua mikä muistaakseni ehkäisee närästystä.. Kesälomalla unohtui aikas usein tuo puuron syöminen.

Itelläni ei ole kuin yhdet mammahousut. Keväällä ostin ne haalarit +masutuubin, mutta aika vähän noita haalareita on tullut nyt lämpimillä keleillä pidettyä. Kyllähän noita tietysti vielä ehtii.. Masutuubia ei ole tullut pidettyä. Voihan se olla että senkin aika on sitten syksymmällä kun ilmat viilenee. Itelläni on vähänkin kuumilla ilmoilla niin tuskainen olo, jos vaan vois niin varmaan alasti hyppisin kaikkipäivät! =) Itelleni en tosiaan juuri mitään vaatteita ole ostanut, vauvalle sitäkin enemmän. Kaikkia ihania vaatteita kävin viimeviikollakin alennusmyynneistä bongaamssa. Mies anto mulle jo porttikiellon vauvanvaate osastoille.. Hmph.

Pitää taas ihmetellä tätä ajan kulumista! Kuuden viikon päästä meillä on viikoja jo 38, eli vauva saattaa jo olla maailmassa!! Tai sitten se 10vk, eikä sekään ole paljon! Huh huh, eipä alussa olisi uskonut että aika menee NÄIN nopeasti.. =)

terqui, jenny ja tiitiskä 32+2

Taitaa tosiaan Annalla olla ajat sekaisin, harva tänne jaksaa puoli seitsemältä aamulla tulla kukkumaan :)

Kyllä se vauvakin (ihme kyllä) saa aikaeron kiinni, meillä ainakin silloin vajaa kuukausi sitten kun palasimme reissusta. Pari päivää tuli potkut milloin sattui, ja sitten vauveli palasi normaaliin aikatauluunsa. Aika epeli, tuntui olevan rytmissä ennen vanhempiaan :)

Meillä on vaunut vielä hakusessa, kun viime viikolla vasta uskaltauduimme ensimmäistä kertaa kauppaan niitä katsomaan. Nyt olemme harkinneet Teutonian Spirit S4:sia, mutta toimitusaika on 8 viikkoa?!?! Meinaa tulla vähän kiire, täytyy varmaan tällä viikolla alkaa tekemään päätöksiä! Valinnanvaraa tuntuu kuitenkin olevan aika vähän, kun mä haluan ehdottomasti sellaiset kolmipyöräiset (tms), joissa etupyörä kääntyy 360 astetta. Monet muut vastaavat on olleet aika halvan oloisia, esim. jos ei myyjä saa niitä liikkeessä kasattua, niin mitenhän ne toimii käytössä? :)

Täällä tuntuukin olevan aika nuorta väkeä... itse olen 28 v. ja mieheni 29 v. Silti tunnen itseni tosi nuoreksi äidiksi, kun kenelläkään omista kavereistani ei vielä ole lapsia! Toivotaan että kohta on...

Ei maar nyt alkaa aurinko paistaa siihen malliin että tämä tyttö lähtee uimarannalle! Ja sitten Ikeaan lastenhuonetta suunnittelemaan :)

Terppa!

Ainooooooooooo huhuuuuuu nyt äkkiä tekemään uutta ketjua :)

Brioja olen minäki katsellu,hei kertokaa asiaan perehtyneet et mikä merkitys se oikein on joko kovalla/pehmeällä kantokopalla..Minä luulin että se ois hommattava talveks se kova,kun on niin kylmä et se olisi jotenki lämpimämpi..?
Ois tarkotus tällä viikkoo lähteä shoppailemaan..

Niin ikää meillä molemmilla on 23 v.

T.murmeli 29+,ps. uuteen listaan la ois 25 pvä.