J
joopajoo
Vieras
Mulle ei ole vielä ainakaan ilmaantunut raskausarpia eikä turvotuksia joten koputanpa puuta oikein kunnolla. Olen atoopikko joten olen aina rasvannut kroppaani joka suihkun jälkeen. Lääkärikaverini sanoikin, että kylläpä sulla on siisti maha. Ainoa ongelma tällä hetkellä on, että napakoruni jouduin ottamaan pois ainakin muutamaksi päiväksi kun iho sen ylemmän reiän kohdalla ärtyi jostain syystä. Sama tapahtui oikealle korvisreiällekin joten onko tämä joku mätäkuumeininki tms tiedä häntä.
Nimihommelit on vielä meillä kesken ja aateltiinkin, että päätetään sitten kun vauva on maailmassa. Vaihtoehtoja löytyy montakin mutta haluamme nähdä vaavin jotta sitten tiedämme, että kuka hän niistä nimistä on.
Bonnie! Tsemppiä lennolle. Yritä kysyä, että saisit hätäexit riviltä paikan. Mä lensin mennen ja tullen Kanadaan niin, että istuimme exit rivillä. Se oli tosi jees sillä sain oiottua jalat kunnolla sekä välillä istuin lattialla ja venyttelin tai laitoin jalat ylös penkille. Meni hieman helpommin siten matka.
Anna 30+4
Nimihommelit on vielä meillä kesken ja aateltiinkin, että päätetään sitten kun vauva on maailmassa. Vaihtoehtoja löytyy montakin mutta haluamme nähdä vaavin jotta sitten tiedämme, että kuka hän niistä nimistä on.
Bonnie! Tsemppiä lennolle. Yritä kysyä, että saisit hätäexit riviltä paikan. Mä lensin mennen ja tullen Kanadaan niin, että istuimme exit rivillä. Se oli tosi jees sillä sain oiottua jalat kunnolla sekä välillä istuin lattialla ja venyttelin tai laitoin jalat ylös penkille. Meni hieman helpommin siten matka.
Anna 30+4