heipparallaa!
Juu uimisesta kyselin mä tuolla ylempänä. Itse en siis oo uskaltanut jostain syystä vielä käydä.
Haluan ensin varmistuksen että kohdunsuu on kiinteä ja kiinni.. kaikenmaailman tulehduksiahan sieltä voi tulla muutenkin ja jotenkin pelkään että raskausaikana vielä helpommin.. Mutta pian on lääkäri ja saan taas mielenrauhan tähänkin vaivaan
Vaavi on meillä kääntynyt raivotarjontaan. Oli rakenneultrassakin rt:ssa mutta kääntyi ainakin jossain vaiheessa kun potkut tuntui virtsarakolla aika mukavasti. Nyt potkut tuntuu ylävatsassa. Saattaa kuulemma olla, ettei enää edes käänny toisinpäin.
Vatsa kasvaa vauhdilla.
Sf oli siis 22+2, 23 cm.
Itse en vatsan kasvua niinkään huomaa mutta muut kyllä
Iso kaveri saattaa tulla mutta ah, niin ihanan tervetullut oli koko mikä tahansa!
Mulla on välillä ollut myös sellaisia epäilyksentunteita. Vapauden menettämisestä, rahasta, omasta ajasta, kyvyistäni hoitaa pientä ihmistä ja kantaa hänestä vastuu.. Tiedän kuitenkin, että terveempää on itseään noilla epävarmuudentunteilla ja niitä käsittelemällä, valmistaa itseään vauvan tuloon, kuin ettei miettisi ja kyseenalaistaisi niitä!
Joten, kaikille jotka huolehtivat samoista jutuista; Hyvä että huolehditte.
Eilen miehen kanssa just puhuin tosta vapauden menettämisestä kun oltiin kavereiden kanssa grillailemassa ja jostain syystä musta tuntuu että jään välillä menojen ja tekemisten ulkopuolelle vain siksi, etten voi ottaa alkoholia. Mutta eihän se vauvan syntymä oikeasti tarkoita sitä, etteikö voisi lähteä koskaan mihinkään.
Kyllä mä oon ajatellut juhlia synttäreitäni maaliskuussa ihan hyvällä omallatunnolla.
Mutta on se kiva että voi tänne kertoa teille miten välillä tuntuu siltä, että pitäisi olla yli-ihminen koska on raskaana.
Meillä on kyllä miehen kanssa niin läheiset välit, että tiedän voivani puhua hänelle ihan mistä tahansa. Joten apu on lähellä paniikkitilanteen tullessa
Mutta eipä täss muuta.. tänään vein kelaan paperit, ja saan äitiyspakkauksen 3 viikon sisällä. sitä odotellessa
aino 24+5