S
Susk_baa
Vieras
Heissulihei!
Mulla oli kauhee viime yö.
Vähä ennen kymmentä alkoi supistella ja niitä tuli n. 10 min välein. Sitten aloin mittaamaan niin tuli tasan 11 min välein josta pahimmillaan siirty tulemaan 2 min välein. Siinä vaiheessa soitin jo äitipolille ja käskivät käymään. Kivuliaita ei niinkään olleet, mutta ei kuulemma normaalia että noin usein tulee.
Pääsin sinne käyrään ja ultraan jossa onneksi kohdunsuu normaali eli synnytys ei ollut kuitenkaan käynnissä. Epäilivät että mulla vois olla virtsatientulehdus (mikä selittäisi yöjuoksut vessaan)joka aiheuttaisi supistukset. Pääsin onneksi kotiin jatkamaan unia klo kolmen maissa. Supistukset jatkui koko yön ja tämän päivän juilinu mahaa ja selkää, sekä supistellu. Koitan ottaa mahd. rauhallisesti nyt.
Meinasivat että jos ei rauhotu niin ottavat osastolle. :/
Lääkarikontrolli ens viikolla jossa katotaan vielä kohdun tilanne. Kääk....
Susk_baa rv 29+1
Mulla oli kauhee viime yö.
Pääsin sinne käyrään ja ultraan jossa onneksi kohdunsuu normaali eli synnytys ei ollut kuitenkaan käynnissä. Epäilivät että mulla vois olla virtsatientulehdus (mikä selittäisi yöjuoksut vessaan)joka aiheuttaisi supistukset. Pääsin onneksi kotiin jatkamaan unia klo kolmen maissa. Supistukset jatkui koko yön ja tämän päivän juilinu mahaa ja selkää, sekä supistellu. Koitan ottaa mahd. rauhallisesti nyt.
Meinasivat että jos ei rauhotu niin ottavat osastolle. :/
Lääkarikontrolli ens viikolla jossa katotaan vielä kohdun tilanne. Kääk....
Susk_baa rv 29+1